AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Eller er det bare noe du gjør når du er kåt eller har muligheten? Anonymkode: f0f82...8b3
Andyholm Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Sex er noe som for meg er den ultimate formen for intimitet mellom to mennesker, og noe jeg gjør for å oppnå nytelse (hovedsaklig for min utkårede), Også er det jo jævlig deilig da!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Sex er kjærlighet. 🙂 Anonymkode: 99aa1...c5f 2
Resignert Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Sex er morsomt, spennede og deilig. Og en vesentlig faktor for et godt forhold. Dårlig eller lite sex gjør et ellers godt forhold heller stusslig og hverdagslig. Endret 5. januar 2020 av Resignert
Jasmine9 Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Kommer an på hvem det er med. Kan bety mye eller det kan kun være fysisk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Kjærligheten mellom meg å samboer iallefall. Men kan godt gå 2 mnd uten sex, må ikke ha hver uke eller hver måned. Men det er viktig i forholdet. Anonymkode: 0ef03...28d
Gjest Alterego666 Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 Sex er grunnen til at vi er her. Sex er en forutsetning for livene våre, og som sådan et eksistensielt element i de samme liv.
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Ja jeg får den nærheten jeg vil ha med dama mi. Kose masse, stryke, kline, kile osv. Da bruser det igjennom kroppen min hvor ufattelig heldig jeg er som får sette henne øverst på prioriteringslista.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja jeg får den nærheten jeg vil ha med dama mi. Kose masse, stryke, kline, kile osv. Da bruser det igjennom kroppen min hvor ufattelig heldig jeg er som får sette henne øverst på prioriteringslista. Så hyggelig at du har fått deg dame Anonymkode: 4f78e...267
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig at du har fått deg dame Anonymkode: 4f78e...267 Er singel her.
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er det bare noe du gjør når du er kåt eller har muligheten? Jeg blir fort kåt når jeg får muligheten, det tar ca 30 sekund. Nå som jeg er singel onanerer jeg mye mye mere, jo mere appetitt får jeg på sex. Det er nok en sammenheng med at jeg opplevde slutten på forholdet sexløst. Jeg har så mye jeg liksom skal ta igjen, og synes det er trist og blir nesten helt dårlig når jeg hører kvinner ikke får sex, hvorfor treffes ikke vi? Det er bare så urettferdig! Jeg høres frustrert ut nå, men jeg har det vondt med å ikke gi sex og kjærlighet🤫 Så sex har stor betydning for at jeg skal fungere optimalt, jeg blir mere lykkelig😉😉
Trolltunge Skrevet 6. januar 2020 #13 Skrevet 6. januar 2020 11 timer siden, Resignert skrev: Sex er morsomt, spennede og deilig. Og en vesentlig faktor for et godt forhold. Dårlig eller lite sex gjør et ellers godt forhold heller stusslig og hverdagslig. Slik er det for meg også. Sex er dessuten avslappende i forhold til stress, og en slags bro mellom meg og min mann. Noe som tar brodden på alt som til tider kan føles vanskelig og utfordrende mellom oss, i det at det bekrefter oss, at vi er rett og glade i hverandre. Vi er begge veldig fysiske og praktiske i det å vise følelser, og sex er en viktig del av det. Til tider tenker jeg at jeg har en fordel i det at jeg selv ikke er en som har så behov for å sette ord på følelser, eller få følelser bekreftet gjennom ord. Det gir meg samme behov som mange menn har for å få vise kjærlighet gjennom blant annet sex. Eller det er en fordel at vi begge er like i det at vi er fysiske i vår måte å utrykke følelser, aksept og tilhørighet på, er det vel riktigere å si, for helt etter kjønn er jo ikke dette, selv om det nok er flere menn enn kvinner som har behov for å vise og kjenne, istedenfor å sette ord på slikt. Jeg har selv vært sammen med en mann som vektla ord, og ikke det man viste gjennom omtanke og det fysiske, og da ble det fort kommunikasjonssvikt. Kravet om å hele tiden bekrefte med ord ble masete for meg. Unaturlig. For all del, jeg sier innimellom "Jeg elsker deg!", men det kan fort gå et par uker mellom hver gang. Jeg viser det hver dag. Ikke bare med sex, men det er en viktig del av det, og for min del hadde jeg ikke følt meg elsket dersom det kun var fine ord, og vår gjensidige tilhørighet ikke ble bekreftet fysisk i alt fra at min hånd søker hans, til å sitte inntil og ta litt på hverandre når vi ser film, til sex. Så ja, sex har betydning for meg. Det er en viktig del av kommunikasjonen mellom meg og min mann som ord ikke kan veie opp for, og for min del en kommunikasjon som jeg trenger. Jeg må kjenne "Jeg elsker deg", mer enn å si det eller høre det. Ordene er rett og slett meningsløse for meg uten at båndet mellom oss bekreftes fysisk. Jevnlig. Fra den lille berøringer i det vi passerer hverandre til sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå