AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hvordan føler du deg og hvordan er formen din første blødningsdag? Jeg lurer på om alle kvinner har det slik som meg. Jeg blir blant annet veldig slapp og sliten første dagen med mensen. Orker ingenting, bare ligge på sofaen med varmepute på magen. Anonymkode: 86913...29f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg føler meg konstant sulten og tiltaksløs, og får en sånn vakuum-følelse i hele kroppen. Tung i hodet og vil bare sove. Men er ikke verre enn at jeg klarer å stå i det, fordi jeg vet det bare er mensen og at det bare varer i en dag. Anonymkode: 2fc8e...f36 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Hadde det ikke vært for smertestillende, proxan, hadde jeg vridd meg i smerte. Det gjør så vondt og så klarer jeg ikke å tenke på annet enn hvor vondt det er. Så får jeg til tider høre fra min yngste søster at "jeg har ikke vondt jeg". 🙃 Anonymkode: 51255...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Festlighetene starter gjerne med at en stor kvise popper frem midt i trynet. Jeg får økt apetitt, gjerne på søtsaker. Får kramper av og til, men ikke alltid og ikke såpass at jeg vrir meg av smerte. Får skikkelig magetrøbbel da, typ diaré. Er generelt slapp og uggen i kroppen. Null sexlyst (bare første dagene, etterpå blir jeg kåt som et uvær). Anonymkode: 0bdb0...297 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå