NoMore Skrevet 5. januar 2020 #21 Skrevet 5. januar 2020 47 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye.... My man..👍❤️
AndersenG Skrevet 5. januar 2020 #22 Skrevet 5. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkleste sak av verden å bli kvitt ONS`et. Om jeg har falt for fristelsen til å ha meg med en fremmed foregår det altid hos meg. Og for å få ham til å gå har jeg en standard kommentar : Å HERREGUD HVA HAR JEG GJORT,og så ser jeg på klokken og sier : Å HERREGUD NÅ KOMMER TYPEN MIN HJEM OM 10 MINUTTER,hahahaha Har sett noen "tøffe" ONS`er kaste på seg klærne og ta bena fatt ja,hahahaha Anonymkode: 8c7cb...466 fæl:-) 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #23 Skrevet 5. januar 2020 Uff, minner meg om en episode noen år tilbake med en som aldri dro. Våkna opp fyllesjuk å jævlig med han ved siden av meg. Skikkelig fyllemage og sminka klint utover ansiktet. Jeg sa til han at han måtte gå, men han drøyde det lenge. Prata som en foss med masse avsporinger å kom aldri til poenget i det han skulle si. Måtte bli sint til slutt å sa at nå MÅ du gå. Da ble han sur å sa at jeg kunne i det minste tilbydt han en kopp kaffe før han dro. Brukte ekstremt lang tid på å kle på seg mens han uffet seg. Ekstremt lang tid på å få på seg skoene og komme seg ut. Var skrubbsulten å sykt lettet når han omsider forlot leiligheten Anonymkode: d2be7...516 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #24 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye.... ONS er kanskje ikke for deg da? Og HI sa ingenting om når man vil bli kvitt dem. Jeg tilbyr alltid overnatting og frokost, men etter det hender det jeg har andre planer eller bare vil chille alene. Anonymkode: 98f45...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #25 Skrevet 5. januar 2020 Står opp og kler på meg. Forrige gang sa jeg at jeg begynte å få litt dårlig tid. 😅 (Og det gjorde jeg jo også... Med å få han ut) Anonymkode: 4a2d1...40c 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 5. januar 2020 #26 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Kom på denne nå: Endret 5. januar 2020 av Era Vulgaris
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #27 Skrevet 5. januar 2020 Jøss aldri opplevd ufinheter ved ons jeg.. hva går det av folk. hvis jeg havner hos en fyr så pleier jeg å dra kort tid etter jeg våkner. Selv hvis de tilbyr meg mat eller noe å drikke, faller seg naturlig å dra hjem for en dusj. hvis det ikke er overnatting drar jeg like etterpå, det var jo bare sex vi skulle ha. Hvis han sovner hos meg så lar jeg de sove ut, er jeg hyggelig og takker for «praten». Forklarer så at han gjerne må få noe å drikke før han drar (man blir Jo ofte tørst om man har drukket alkohol). De fleste takker ja, vi kler på oss også drar fyren hjem. Uten noe mer tull. Kun opplevd å slite med å kvitte meg med en fyr. Han snakka som en foss og klarte faen aldri å dra. Kose skulle han plutselig også. Han ble faen så lenge at nå, 4år senere sitter han her enda i sofaen min. Med vårt felles barn 😂 Anonymkode: db280...b89 14
draug 75 Skrevet 5. januar 2020 #28 Skrevet 5. januar 2020 "Bli kvitt"... Vel, jeg brukte å sitte ned med frokost med de, i ro og mak. Og så pulte vi en gang til, før jeg sa at nå var det vel på tide å komme seg ut i finværet. Hvis hun da ikke kom seg ut sjøl. En jeg kjenner, bodde slik til at man så fra soverommet og rett inn på toalettmøbelet når dørene var åpne. Så han brukte bare å gå fra senga rett bort og sette seg å kable når ham skulle ha de ut.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #29 Skrevet 6. januar 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Narrer ingen. Jeg er slik. Jeg driter i om alle andre menn gjør det motsatte av meg. Jeg e3r meg og jeg vil ha masse kos, ei dame jeg kan henge med, gjøre ting sammen med osv. for mere enn en kveld på byen. Jeg vil faktisk våkne sammen med henne der jeg kan se henne i øynene og hviske at jeg liker henne eller ennda værre elsker henne. Det hadde vært noe det. *Imens kan jo dere damer bare sitte der med deres pule nå menn og vente på telefon. Kansje ringer han nå snart? Han lovte jo..... Ludo? Anonymkode: c9804...941
darkspirit90 Skrevet 6. januar 2020 #30 Skrevet 6. januar 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye.... ¨beta male. nice guy. low testosterone .... ikke akkurat toppen av mannfolk 1
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2020 #31 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, darkspirit90 skrev: ¨beta male. nice guy. low testosterone .... ikke akkurat toppen av mannfolk Tja si ikke det. Soft enkelte steder, men har også masse testo. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #32 Skrevet 6. januar 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye.... Her var det spørsmål om ons. Ikke ett kjæresteforhold. Skal du ikke svare på det så la være Anonymkode: d1431...87f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #33 Skrevet 6. januar 2020 Tenk å synke så dypt ….ONS er ekkelt, en ukjent person får aldri putte tissen inni min ALDRI. Bedre å vente på noe ekte, noe som er ment til å vare. Til den tid blir det dildo og fingre for meg !!!!!!! Ingen som har verdighet igjen jo..... Anonymkode: 8c7cb...466 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #34 Skrevet 6. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenk å synke så dypt ….ONS er ekkelt, en ukjent person får aldri putte tissen inni min ALDRI. Bedre å vente på noe ekte, noe som er ment til å vare. Til den tid blir det dildo og fingre for meg !!!!!!! Ingen som har verdighet igjen jo..... Anonymkode: 8c7cb...466 Verdien til folk avhenger ikke om de har ONS, det hadde vært en fæl plass å være. Det som er viktig er å være en god person, som f.eks ikke kaller for mindre verdt. Anonymkode: 5cfaa...734 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #35 Skrevet 6. januar 2020 Det er så vanskelig haha! En gang sa jeg sikkert femten ganger at familien min kom snart , at broren min hatet at jeg var med gutter, at faren min var streng, at mamma var kjip mot gutter og kjeftende mot meg når jeg hadde noe med gutter å gjøre, at vi var en privat familie som ikke likte fremmede osv, men han brydde seg ikke. Til slutt etter evig hinting måtte jeg si at han måtte gå så jeg kunne gjøre meg klar til familiemiddag. Han dro enda lenger på det men forsvant til slutt. En annen gang hadde vi flørtet om frokost dagen derpå men sexen var så dårlig så jeg ville bare ha han ut. Jeg kasta og gjemte all maten i kjøleskapet og sa 《Oi! Shit jeg hadde glemt at jeg ikke hadde noe mat, vi kommer til å være driiitsultne i morgen når vi våkner, åhnei skulle kjøpt med noe på vei hjem, jeg kommer til å være så sur i morgen tidlig og bare klage, så heldig du er som kan dra hjem til deg selv å sove og våkne med mat i kjøleskapet, ja det hadde jeg gjort om jeg var deg!》 Det krevde en del overbevisning til men jeg fikk skremt han med at jeg var et mareritt å være rundt når jeg våkna uten mat hjemme og at han kom til å angre på om han ble. Anonymkode: 155ba...80f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #36 Skrevet 7. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk å synke så dypt ….ONS er ekkelt, en ukjent person får aldri putte tissen inni min ALDRI. Bedre å vente på noe ekte, noe som er ment til å vare. Til den tid blir det dildo og fingre for meg !!!!!!! Ingen som har verdighet igjen jo..... Anonymkode: 8c7cb...466 Det er som å lese meg, når jeg var 13år, trodde jeg visste hva jeg snakket om og jomfru. Glad jeg Vokste opp og fikk en ny holdning. Anonymkode: db280...b89 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #37 Skrevet 7. januar 2020 23 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Tja si ikke det. Soft enkelte steder, men har også masse testo. Sprøyter det inn? Anonymkode: db280...b89
Hr. Aktiv Skrevet 7. januar 2020 #38 Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sprøyter det inn? Anonymkode: db280...b89 Sprøyter? Hvis du hinter til doping så er det ikke noe jeg driver med nei. Her er det ren idrett all the way. Det er jeg faktisk stolt over også.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #39 Skrevet 7. januar 2020 Bli med dem hjem så kan DU dra når du vil og slipper å prøve å finne årsaker for å få dem ut av huset 😛 Anonymkode: 54cdd...16c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå