AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Da er jula over og for all del, ferien har vært fin den. Jeg har slappet av og koset meg. Men julestemningen uteble. I morra er det jobb. Jeg ser ikke frem til det. Ymse omstendigheter gjør at jeg finner det kjedelig. Jeg burde brenne mer for det jeg gjør. Helgen har blitt tilbrakt som «anstand», vakt (kall det hva du vil. Har sitti og sett på og hjulpet til med å holde ro blandt en gjeng unger) i forbindelse med noen av mine barns fritidsaktivitet. Før har dette vært artig. Men nå er det bare kjedelig. Mannen har vært avgårde med den siste, minste ungen og koset seg glugg Har hatt depresjon tidligere og jeg er ikke deprimert. Bare dritt lei av å være fanget mellom alle disse pliktene jeg finner så utrolig lite givende. Rydde, vaske (ikke mer enn jeg må) klesvask, jobb 🤯 sånn, måtte bare får utløp for det. 🙍🏽♀️ Anonymkode: 12815...268
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg bare elsker å lese slike flotte inspirerende innlegg. Livet mitt er døll, mannen er døll, ungene er døll, jobben er døll, venner er døll, familie er døll, sexen er døll. Ikke er ord om at man har tenkt å gjøre noe for å snu trenden, ikke en tanke om hva man kan eller burde gjøre for at det blir bedre. Bare en konklusjon, livet er døll, etterfulgt av 'jeg måtte bare få det ut'. Hadde jeg hatt en samboer eller ektefelle som var så tafatt så hadde jeg sagt så til henne. Det er ikke alt og alle som er døll, det er du selv som er døll, og alle du omgås påvirkes av den dølle du. Anonymkode: 488e7...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Interessant HI. Man å da lure på hvorfor en person med vitende vilje setter seg i en slik livssituasjon der man kan si på forhånd hva som kommer til å bli rutinene og pliktene. Det ville da vært lett å si på forhånd om en kommer til å trives eller ei. Anonymkode: d9ffa...4a1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Det er starten på januar. Man har hatt ferie, sovet, kost seg. Nå venter plikter, jobb, mørketid og drittvær (vestlandet). Det får enhver til å bli litt nedstemt. Her deler vi en flaske vin i kveld. Neste helg er det allerede planlagt restaurantbesøk lørdag, og skikkelig tv-kos-middag fredag. Jeg har bestilt meg en spa-time om to uker. Og vi impulsbestilte en storbytur i februar. Samt planla vårferie i dag. Det blir hva du gjør det til Anonymkode: ed8f0...28d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Har det som deg HI. Men jeg vet at dette går over. Jeg elsker sommeren, vi er på fine og lange ferier osv og jeg får masse energi. Denne høsten tok jeg noen fag + fått meg ny jobb. Og det har skjedd mye i jula. Første og andre Januar datt jeg litt ned i kjelleren. Denne helga har jeg ikke orket å gjøre noe ting. Har for det meste hørt på podcaster og sett på dokumentarer. Har klart å vaske klær og holdt huset i orden, men er lat. Men tillater meg å være litt lat. For om en uke og to så er jeg i balanse igjen. Det vet jeg (har det sånt hvert år). Men klarer du å tillate deg å kjede deg og tenke at dette er helt normalt. Liker du podcaster og lydbøker? Jeg hører mye på det når livet føles kjipt og tungt. Tvinger meg ut på en gå tur.. trening osv. Få i gang endorfin, seronotin og dopamin hormonene. Altså få i gang trening og mat som trigger dette. Ny dufter.. Jeg sørger for å få nok søvn, og prøver å finne ting i hverdagen som gleder meg. Som f.eks den første kaffen om morgningen. Lunsjen med kollegaene. Middag med mann og barn når jeg kommer hjem. Gå alene i butikken og handle og ta meg god tid. Anonymkode: dd4ea...808 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå