AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hei! I høst møtte jeg en mann som jeg ble betatt av med en gang, det var en fantastisk kjemi og han er virkelig dødskjekk. De første par ukene var superbra, jeg ble stormende forelsket, og følte meg heldig. MEN, etter dette så har ikke forholdet gått noe sted. For meg virker det nå mer og mer som om han kun er ute etter en fuckfriend, selv om han sier han vil mer. Han kan plutselig forsvinne noen dager, svarer sent på meldinger, vil ikke finne på noe, bare sex egentlig. Dette har gjort meg usikker og litt såret. Så plutselig før jul møter jeg tilfeldigvis en mann som jeg klikker med fra første hei. Det var bare en sånn rar kjemi, der jeg følte jeg hadde kjent han hele livet. Han var ikke min type utseendemessig, og jeg tenkte ikke på han på den måten. Men vi fortsatte å snakke på grunn av felles hobby, og jeg kjenner nå at jeg nesten er litt betatt. Han er så utrolig snill, rolig, har bra humor, omtenksom, og vi har sinnsykt mye til felles. Vi snakker nesten hver dag om alt og ingenting. Jeg begynte å kutte ned på tid med han første, da sex var alt han maste om uansett, for å henge med han andre. Han innrømmet at han liker meg som mer enn en venn, og når jeg kjenner etter så liker jeg han også veldig godt, men tenner ikke på han på samme måten som med han første. Jeg har ingen planer om å date to samtidig, så jeg må ta et valg her. Så, ville du fortsatt å date en som du tror kun er ute etter sex, eller gitt en flott fyr som du vanligvis ikke ville gått for sjansen? Anonymkode: 0bf8d...d9c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Ingen av dem høres ut som kjærestekandidater. Dropp den første, behold den andre som venn og finn deg en kjæreste. Anonymkode: 6df8a...d98 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Utfordringen din er jo om du skal ligge med noen du ikke egentlig har sjans på, eller bli sammen med noen du har sjans på. Eller finne en ny du har sjans på som er mindre kjekk enn nr. 1, men mer kjekk enn nr. 2 Anonymkode: a0e52...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfordringen din er jo om du skal ligge med noen du ikke egentlig har sjans på, eller bli sammen med noen du har sjans på. Eller finne en ny du har sjans på som er mindre kjekk enn nr. 1, men mer kjekk enn nr. 2 Anonymkode: a0e52...9a5 Please a Anonymkode: 05523...2bd
Lee Jones Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Du må hvertfall si til kjemi-duden at han ikke ser så bra ut og at du derfor har pult med en fuckfriend mens dere ble kjent.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Finn en tredje mann. Anonymkode: 49f51...4a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå