Gå til innhold

Nigerianere etc og tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan klarer de å sette avstand til meg 30 km unna meg etc via tinder? Spør hvor de er fra snakker de engelsk og bor i Bergen.., de utgir seg selvsagt for å være en kjekk amerikaner. Nå lurer jeg på hvordan de klarer det der på tinder?

Nå elsker jeg å kødde med sånne. Kaste bort tiden dems mest mulig så lenge de prøver å kaste bort min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo endre sted i innstillingene. Mange som begynner å sveipe i en by før man reiser dit.

Skrevet

Såvidt jeg forstår kan man være et sted og sveipe/vises et annet, om man betaler for det. Ser påfallende mange asiatiske kvinner (spesielt kinesiske) som sveiper i Oslo. Har stusset litt på det, lurer litt på hva de vil, spesielt siden de knapt har profiltekst.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Okapi skrev:

Såvidt jeg forstår kan man være et sted og sveipe/vises et annet, om man betaler for det. Ser påfallende mange asiatiske kvinner (spesielt kinesiske) som sveiper i Oslo. Har stusset litt på det, lurer litt på hva de vil, spesielt siden de knapt har profiltekst.

Men avstanden er fortsatt korrekt selv om man sveiper et annet sted enn der man er.
Man kan så klart skjule avstand, men da står det ikke avstand i det hele tatt. Så det forklarer ikke hvorfor TS får dem opp som 30 km unna.
Tror ikke man kan endre på faktisk avstand som vises. Kun om den skal vises eller ikke.

Anonymkode: f984b...052

AnonymBruker
Skrevet

De bruker kanskje en VPN proxy eller noe da, for å fremstå som de befinner seg på et annet sted

Anonymkode: 8ffb2...29d

AnonymBruker
Skrevet

Synes TS antar litt vel mye her.. 

Anonymkode: 839ed...ad8

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes TS antar litt vel mye her.. 

Anonymkode: 839ed...ad8

Antar ?? Har fått opp de med mindre enn 1 km og og de begynner å oppgi gateadresser rundt meg her. Det var den gangen jeg ble redd og låste alle dører😂😂. De satt sikkert med ett kart over dette lille stedet i Norge 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svindlere fra Nigeria finner alltid ut nye måter å svindle folk på, nigerianere drev allerede på 70 tallet med å sende ut disse berømte nigeriabrevene.

Nå for tiden går det mest i e-post og falske profiler på sosiale medier, det er tydelig at de klarer å lure enkelte sarte sjeler siden de fremdeles driver på. For enkelte så er det en livsstil og en del av kulturen å drive med svindel.

Anonymkode: 76741...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet fire Nigerianere. En med phd. En som hadde en MBA fra Cambridge, og en annen som tok det. Den fjerde var i gang med sin andre master her i Norge. Ja, alt stemte. Alle bor i Norge. 

Han ene fortalte meg at Nigerianere er populære, så det er en del svindlere som utgir seg for å være derfra, men som ikke er det. 

Anonymkode: 3beac...44b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...