GjestSiden2006 Skrevet 30. januar 2020 #21 Skrevet 30. januar 2020 (endret) Øv, ta deg selv opp på video når ingen er hjemme. Gjennomfør hele talen om om og om igjen på video. Se hvor følelsene tar overhånd, finn ut eksakt hvor du tråkker utover din egen komfortsone i talen. Dette er en viktig tale og det er mye følelser som dukker opp "fra intet". Man kan starte med å klinke i glasset, reise seg, få oppmerksomheten til alle å si; "Jeg er litt nervøs, håper dere forstår. Jeg har mye på hjertet." Ingen synes dette er rart. Det setter alle i en viss grad tilbake i avslappet modus. Så kan du snu deg mot din brudgom å starte talen. Husk å ta pauser, det nullstiller presset litt. Om du vil så øv med noen. Les talen høyt uten å bli avbrutt. Lykke til. Endret 30. januar 2020 av GjestSiden2006
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Skrevet 4. februar 2020 Skulle ønske mannen gråt i bryllupen under talen sin. Synes din vordende hustru er heldig jeg Det gjør ingenting om du gråter, det er bare koselig Anonymkode: f19d4...e0d 1
Yoshi Skrevet 11. februar 2020 #23 Skrevet 11. februar 2020 Håper kjæresten min gråter når han holder tale! Finnes ikke noe mer rørende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå