AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Høres ut som jeg er i en pubertetskrise. Jeg er voksen, men vokser det ikke fra meg. Er forøvrig dame. Hvorfor sprekker stemmen? Kan det være jeg har polypper på stemmebåndet? Kan jeg sjekke dette selv, eller må jeg dra til legen? Er det noe med stemmebåndet som er galt for at stemmen sprekker sånn? Det er pinlig.. Anonymkode: 373f4...3ef
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som jeg er i en pubertetskrise. Jeg er voksen, men vokser det ikke fra meg. Er forøvrig dame. Hvorfor sprekker stemmen? Kan det være jeg har polypper på stemmebåndet? Kan jeg sjekke dette selv, eller må jeg dra til legen? Er det noe med stemmebåndet som er galt for at stemmen sprekker sånn? Det er pinlig.. Anonymkode: 373f4...3ef Be om undersøkelse hos ØNH-lege og etter det kan det være aktuelt med hjelp fra stemmelogoped. Anonymkode: c26c3...087
Purple_Pixiedust Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Har du vært intubert før? Granulomer på stemmebåndet er en komplikasjon som kan oppstå. I mitt tilfelle var det pga de brukte for stor tube under en hasteintubering. Stemmen min var helt ødelagt. Måtte operere de vekk.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Har du vært intubert før? Granulomer på stemmebåndet er en komplikasjon som kan oppstå. I mitt tilfelle var det pga de brukte for stor tube under en hasteintubering. Stemmen min var helt ødelagt. Måtte operere de vekk. hva vil det si? Jeg har vært i narkose før, men vet ikke om jeg fikk et rør ned i halsen. Anonymkode: 373f4...3ef
Purple_Pixiedust Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva vil det si? Jeg har vært i narkose før, men vet ikke om jeg fikk et rør ned i halsen. Anonymkode: 373f4...3ef Kjøttklumper på stemmebåndene. Hos meg ble det så ille at det til slutt ble noe tungt å puste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå