AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hva løper du i når det regner? Jeg har en vanntett løpejakke fra Mizuno (20k), men nedentil har jeg bare vanlige tights og mine vanlige løpesko. Blir klissvåt nedentil. Finnes det gode vanntette løpebukser? Vil det hjelpe å ha goretexsko? Anonymkode: 464be...453
Purple_Pixiedust Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har bare vanlig tights. Merker ikke så mye til at jeg blir våt før jeg kommer inn igjen uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Har ikke spesialklær for regnvær. Her jeg bor er det større sjans for regn enn ikke regn, så er vant til å gli gjennomvåt når jeg løper. Bryr meg ikke om det når jeg er i "sonen". En time senere venter en varm dusj uansett. Anonymkode: 1759d...287
Gjest moreno Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Noen langrennsbukser/treningsbukser er mer vannavstøtende enn tights, men du må vel nesten løpe i Gore-tex / regnbukse om du ikke vil bli våt på underkroppen. Bruker du ull under blir du fremdeles våt, men kanskje ikke så kald. En varm dusj venter uansett 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå