Pappegøye207 Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Hva tenker dere når dere hører begrepet «bærekraftig reiseliv»?
Whistler Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Klimakompenserte reiser og bærekraftig reiseliv er avlat vi betaler for å fortsette å ta for oss av kapitalismens goder. Det er bare piss.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tenker at det er et selvmotsigende uttrykk. Anonymkode: a3c4c...e83
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 MDG`ere på telttur med sykkel i Oslomarka. Anonymkode: a6271...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Jeg vet ikke helt om det går an å si bærekraftig og turisme i samme setning Vi kommer til å fortsette å reise noe i ferier, men vi kan kanskje gjøre noen grep og fremdeles ha en fin ferie? Jeg fortsetter å fly til Kanariøyene en gang i året (besøker eldre slektning), men utover det skal jeg satse på tog, delvis kombinert med å gå i fjellet. Jeg skal alltid ha med meg en pose for å plukke opp søppel ute i naturen. Jeg skal aldri bo "all inclusive, men støtte lokale puber/ spisesteder. Jeg skal bruke minst halvparten av feriedagene i Norge, og der det er mulig skal jeg støtte lokale bedrifter og kortreist mat (f.eks ved å ta en lofotburger i stedet for Mc Donalds 😁 Anonymkode: bec71...447
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Bærekraft er et moteord. Anonymkode: ca7f9...b4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå