Gå til innhold

Bryllupbudsjett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet bryllupet deres inkludert bryllupsreisen? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

30k

Anonymkode: d518e...822

AnonymBruker
Skrevet

Veldig akkurat 200.000. Bryllupsreisen var en telttur, så den kostet ikke annet enn litt mat. 

Anonymkode: 1bb69...21f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryllup 200 k, mat, drikke, klær, lokaler, overnatting, transport. Bryllupsreise 30 k. Vi var ikke på budsjett. Hadde spart og jobbet mye for å få råd. 

Anonymkode: 3ada4...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lokale 5000 kr

Kjole 130 kr

Mat 15000

Alkohol 10000

Musikk 5000

Anna 10000 (pynt, snacks osv) 

Anonymkode: 40cae...529

Skrevet

Ca 150 000. Hadde det i søreuropa, 31 gjester. 

Skrevet

I en tråd som dette, er årstallet for bryllupet ganske vesentlig. Vårt kostet ca. 120 000,- i 2006. Bryllupsreise ca 75 000,- i tillegg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vårt budsjett er på 150.000 + bryllupsreise (som er estimert til 70.000). Så ca 220.000 til sammen. Fy søren, det er mye penger når jeg ser tallene sånn....

Anonymkode: 7f187...b8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vårt budsjett er på 150.000 + bryllupsreise (som er estimert til 70.000). Så ca 220.000 til sammen. Fy søren, det er mye penger når jeg ser tallene sånn....

Du kommer til å angre på den summen om noen år!

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kommer til å angre på den summen om noen år!

Hvorfor det? Mitt bryllup kostet over det for 4 år siden. Har enebolig og bil, bor sentralt i nærheten av Oslo. Hva skulle jeg angret på? 

Ok, har ikke hytte. Kunne så klart latt en del av pengene gått til det i stede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får dere pengene i fra dere som har så dyre bryllup? Oppsparte midler, lån eller foreldre? 

Anonymkode: d8613...667

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får dere pengene i fra dere som har så dyre bryllup? Oppsparte midler, lån eller foreldre? 

Oppsparte midler, som ikke har gått utover andre ting vi trenger som bil, bolig etc. (da hadde vi nok lagt lista litt lavere). 

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Vi var godt over 30 år når vi giftet oss. Rund 25 år hadde vi aldri hatt råd til det vi valgte. Betalte alt selv, sparte masse på et år og noe oppsparte midler. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, kaleidoskop skrev:

Vi var godt over 30 år når vi giftet oss. Rund 25 år hadde vi aldri hatt råd til det vi valgte. Betalte alt selv, sparte masse på et år og noe oppsparte midler. 

Så flinke dere er. Vi er i midten av 30 årene men har ingenting til overs. Tre barn(eldste er tenåring) hus, to biler og løpende utgifter hele veien gjør at vi har utsatt bryllupet år etter år 😂 nå skal eldste konfirmeres i 2020 så da måtte vi utsette ett år til og sånn har vi holdt på en stund 😂 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppsparte midler, som ikke har gått utover andre ting vi trenger som bil, bolig etc. (da hadde vi nok lagt lista litt lavere). 

Så flinke dere er. Vi greier ikke spare opp til drømmebryllupet vårt så må nok legge lista en del lavere. Unger, oppussing og løpende utgifter kommer i veien hele tiden 😂 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så flinke dere er. Vi er i midten av 30 årene men har ingenting til overs. Tre barn(eldste er tenåring) hus, to biler og løpende utgifter hele veien gjør at vi har utsatt bryllupet år etter år 😂 nå skal eldste konfirmeres i 2020 så da måtte vi utsette ett år til og sånn har vi holdt på en stund 😂 

Å ikke ha barn hjalp nok oss godt, lettere å spare da antar jeg 😊 men vi har begge jobber vi tjener greit på, hadde mulighet til å sette av en del. Jeg tenker man bruker det man har. 

Når det er sagt, tror jeg man kan få et like fint bryllup til 50k, som til 200k. Veldig mye vi sikkert kunne spart på. 

AnonymBruker
Skrevet

30 000kr, hadde ikke bryllupsreise. Ca 60 gjester. 

Anonymkode: 5caa4...e93

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har et budsjett på 200 000. Det blir et fredag-søndag bryllup på hotell da vi har familie spredt i hele landet som er tilreisende. Bryllupsreise kommer utenom. Det blir drømmebryllupet, så det er verdt det synes jeg. 😊

Endret av Puffaris
Skrevet (endret)

230 000 inkludert reisen. 

53 gjester, fre-søn. 

Endret av addict
Skrevet
På 6.1.2020 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Vi jobber og tjener penger. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...