metteflette Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Jeg skal i bryllup til kusinen min i sommer. Jeg føler at hun er "søsteren jeg ikke har" , at hun betyr litt mer enn en kusine. Hun er fadder til barnet mitt. Jeg har så lyst til å si noen ord på denne dagen. Er det helt feil eller akseptert?
Gjest Seleena Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 Sjølvsagt!!! Ser ingen grunn til å ikkje. Man må jo ikkje vere i nær familie for å få lov til å halde tale! Syntes du er søt som vil det! :D
metteflette Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2005 Takk!!! Tenkte ikke en lang og dødseriøs tale, bare noen ord om oppveksten vår og ønske dem masse lykke til også videre
Tinema Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Vanligvis i et bryllup, etter at alle de obligatoriske talene og sangene har vært, er "ordet fritt". Det pleier toastmaster å opplyse om. Da kan jo alle si noe hvis de har lyst. Tror at jeg ville gitt beskjed til Toastmaster i forkant likevel, sånn at han er klar over det. Det er vel helt fullt lovlig å si noen ord til kusinen din i hennes bryllup. Du behøver jo ikke å starte talen din med Adam og Eva og fortsette frem til i dag. Hvis du har så tett forhold til henne at hun er som søster for deg, er det vel like naturlig at du holder en tale som noen andre. Dersom noen av mine nære venner eller andre har lyst til å si noe i vårt bryllup, blir jeg bare glad og rørt.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Eg hadde blitt veldig glad om ei av kusinene mine hadde sagt nokre ord i bryllupet!!
Olifant Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Eg hadde blitt veldig glad om ei av kusinene mine hadde sagt nokre ord i bryllupet!! :enig_animasjon:
tommeline Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Klart du kan holde tale til kusinen din! Gi beskjed til toastmaster på forhånd, veldig greit for h*n å vite i god tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå