AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Snakket med en mann lenge. Vi har møttes engang og endte opp med å ligge sammen, men syns han ble fraværende etterpå og gadd derfor ikke svare han. En måned etter snakket vi og jeg forklarte hvorfor, han sier han ble lei seg over at jeg ignorerte og vi har fra denne dagen snakket pånytt. Han spør meg hva jeg gjør, hvordan dagen min er og lignede. Han flørter over melding og kaller meg fine ting. I tillegg kan han skrive at han ønsker å spise middag med meg, være med meg og bo med meg men når jeg prøver å avtale noe med han gidder han ikke. Hva er greia? Skal jeg bruke mer tid her? Har tatt det opp med han men da bare fjaser han det bort med at han er litt sjenert. Vil legge til at han er over gjennomsnittet attraktiv og kan sikkert få mange damer om han vil, så tror ikke han er usikker på seg selv. Vet også at jeg er den han snakker mest med da vi har rosa hjerte på Snapchat. Anonymkode: d70ef...fb3
MiniMjau Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Han gidder ikke. Han jatter med deg, older deg på gress, tilfelle han skulle få lyst til å ha sex med deg igjen. Akkurat nå har han en annen han heller vil ha sex med i kikkerten. 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 10 minutter siden, MiniMjau skrev: Han gidder ikke. Han jatter med deg, older deg på gress, tilfelle han skulle få lyst til å ha sex med deg igjen. Akkurat nå har han en annen han heller vil ha sex med i kikkerten. Ja har tenkt tanken på dette men syns det er rart av han å drive å snakke med meg i 2 måneder? Og i tillegg om han ville hatt noen andre hvorfor er jeg den han snakker mest med da? Han kan helt klart få noen andre om han vil Anonymkode: d70ef...fb3
MiniMjau Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 (endret) Det kan jo være han snakker med andre i andre kanaler enn Snap? At han har flere snapbrukere? Ikke legg så mye i det hjertet, det er hvordan han behandler deg som er viktig her. Jeg snakker med mange, noen bruker jeg mest snap med, andre på face, noen på sms, andre via andre apper... Endret 4. januar 2020 av MiniMjau
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 6 minutter siden, MiniMjau skrev: Det kan jo være han snakker med andre i andre kanaler enn Snap? At han har flere snapbrukere? Ikke legg så mye i det hjertet, det er hvordan han behandler deg som er viktig her. Jeg snakker med mange, noen bruker jeg mest snap med, andre på face, noen på sms, andre via andre apper... Ja det kan jo være men syns jo det er merkelig om han ikke skulle snakket med de på Snapchat. Han er i tillegg alene hver natt og vi snakker hver time nesten så jeg er ganske sikker på han ikke ligger med noen 🤷♀️ Anonymkode: d70ef...fb3
MiniMjau Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Hvorfor er det merkelig at han ikke snakker med de på snap? En Kan være alene en hel natt, selv om han ligger med andre.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, MiniMjau skrev: Hvorfor er det merkelig at han ikke snakker med de på snap? En Kan være alene en hel natt, selv om han ligger med andre. Fordi alle jeg kjenner bruke snap som den plattformen man kommuniserer mest på, samtidig om han har noen han vil ligge med ville det vært naturlig at han snakket med hun der hvor han kan få se henne. Det er helt sant men vi snakker jo nesten hver time så det er tvilsomt og jeg orker ikke overtenke å være negativ til absolutt alt med han. Kan ikke tenke «kanskje ligger han med noen den timen vi ikke snakker», syns det blir dumt.. Anonymkode: d70ef...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 Hvis du virkelig hadde likt noen, hadde du takket ja til en invitasjon til middag eller å møte han? Uansett om du var travel eller sliten etter jobb? Nettopp. Anonymkode: 58a6c...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #9 Skrevet 4. januar 2020 Er dette en som bor i Bergen og opprinnelig er fra England? I så fall: Den mannen er gal og du vil bli sittende å vente forgjeves på noe som aldri kommer til å skje. Anonymkode: 94eda...384
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #10 Skrevet 4. januar 2020 Han player deg og godsnakker deg så når alle de andre damene han knuller på ikke gidder mer og er dritsure pga de avslørte playinga hans så har han lettvindt tilgang på sex med deg siden han har smørt deg og holdt deg varm. Forundrer meg ikke om han snart sender bilde av pikken sin og ber om å få nudes og nett sex. Anonymkode: 13b4c...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #11 Skrevet 4. januar 2020 Har vært borti en mann som du beskriver helt perfekt her.. kanskje det er samme ugla? isåfall har han flere snap brukere, og elsker oppmerksomhet. Tro meg, tar ikke lang tid å ligge med noen, og idenne mobilens tider så kan begge ligge med mobilene sine etter sex og taste i vei...Han der er ikke intr i noe annet enn å ha deg på gress, en mann som er intr går over alle hauger og bestiger hvert et fjell for å være med deg. Slett han og gå videre Anonymkode: d5756...98c 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #12 Skrevet 4. januar 2020 Virker ikke som TS var helt fornøyd med svarene. Anonymkode: 58a6c...fc7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #13 Skrevet 4. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakket med en mann lenge. Vi har møttes engang og endte opp med å ligge sammen, men syns han ble fraværende etterpå og gadd derfor ikke svare han. En måned etter snakket vi og jeg forklarte hvorfor, han sier han ble lei seg over at jeg ignorerte og vi har fra denne dagen snakket pånytt. Han spør meg hva jeg gjør, hvordan dagen min er og lignede. Han flørter over melding og kaller meg fine ting. I tillegg kan han skrive at han ønsker å spise middag med meg, være med meg og bo med meg men når jeg prøver å avtale noe med han gidder han ikke. Hva er greia? Skal jeg bruke mer tid her? Har tatt det opp med han men da bare fjaser han det bort med at han er litt sjenert. Vil legge til at han er over gjennomsnittet attraktiv og kan sikkert få mange damer om han vil, så tror ikke han er usikker på seg selv. Vet også at jeg er den han snakker mest med da vi har rosa hjerte på Snapchat. Anonymkode: d70ef...fb3 Har selv hatt en fyr som var sånn i nesten et år blokkerte og ignorerte han. Det er ikke vits å bruke tiden sin på han, du fortjener bedre. Anonymkode: 43e2d...854 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi alle jeg kjenner bruke snap som den plattformen man kommuniserer mest på, samtidig om han har noen han vil ligge med ville det vært naturlig at han snakket med hun der hvor han kan få se henne. Det er helt sant men vi snakker jo nesten hver time så det er tvilsomt og jeg orker ikke overtenke å være negativ til absolutt alt med han. Kan ikke tenke «kanskje ligger han med noen den timen vi ikke snakker», syns det blir dumt.. Anonymkode: d70ef...fb3 Har fast sexpartner som jeg har hatt i flere år, vi kommuniserer utelukkende på Messenger. Vet at han har damer han chatter med på snap, jeg og han har hverandre på snap men har null kontakt der. Så jo han kan definitivt bruke flere plattformer. Anonymkode: b045a...e7b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en som bor i Bergen og opprinnelig er fra England? I så fall: Den mannen er gal og du vil bli sittende å vente forgjeves på noe som aldri kommer til å skje. Anonymkode: 94eda...384 Vi er ca 5,5 millioner mennesker i dette landet og halvparten av de er menn.... Så det er nok flere enn den engelske bergenseren som holder på slik. Anonymkode: 4f545...13a 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 Dere må slutte å ligge med folk dere møter så lett. Interessen hans dalte vel når han oppdaget hvor raskt du gikk med på sex og tenker at han ikke ønsker en sånn type dame. Samtidig er han mann og kåt og synes det er greit å ha deg sånn i tilfelle han vil knulle igjen Anonymkode: 62ea1...830
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere må slutte å ligge med folk dere møter så lett. Interessen hans dalte vel når han oppdaget hvor raskt du gikk med på sex og tenker at han ikke ønsker en sånn type dame. Samtidig er han mann og kåt og synes det er greit å ha deg sånn i tilfelle han vil knulle igjen Anonymkode: 62ea1...830 Da var aldri mannen interessert i utgangspunktet. Syns tidlig sex er supert, luker ut de som bare var ure etter èn ting umiddelbart, og får testet ut kjemien i senga. Fått 2 langvarige forhold ut av sex på første date, de var såpass interessert på forhånd at deilig sex heller økte interessen deres fremfor å forsvinne. Anonymkode: 0e042...05b 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 Å ha sex på første date for å luke ut de som vil noe mer er jo litt voldsomt? Anonymkode: 58a6c...fc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå