AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Jeg har svære åreknuter på ene beinet. På innsiden av låret og innsiden av leggen. Poser så store som druer. Det vises gjennom bukser. Dette beinet hovner opp og er tydelig tjukkere enn det andre. Området over blir av og til varmt. Jeg har lyst å få dette fjernet. Er det noen her som har gjort det? Er det lett å få dekket? Var det vellykket? Anonymkode: af00e...da8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Fjernet åreknuter på et ben for ca 5 år siden og er veldig fornøyd med resultatet. Betalte imidlertid for dette selv, og prisen var ca 20 000. Anonymkode: 1f4af...669
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fjernet åreknuter på et ben for ca 5 år siden og er veldig fornøyd med resultatet. Betalte imidlertid for dette selv, og prisen var ca 20 000. Anonymkode: 1f4af...669 Kontaktet du bare en privatklinikk? Må man innom der flere ganger (først vurdering så fjerning)? Anonymkode: af00e...da8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Min mor har fått slike fjernet på statens regning. Jeg har selv fått mine undersøkt på sykehuset, gjennom fastlegen. De sa at jeg nok kunne få dem fjernet, men ikke før jeg er ferdig med å få barn. Anonymkode: 85d16...fed
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mor har fått slike fjernet på statens regning. Jeg har selv fått mine undersøkt på sykehuset, gjennom fastlegen. De sa at jeg nok kunne få dem fjernet, men ikke før jeg er ferdig med å få barn. Anonymkode: 85d16...fed Ok. Rimelig ferdig med det her. I ferd med å gå ned i vekt (noe som gjør dem bare enda mer synlig😖). Tenkte å fjerne de når jeg hadde nådd målet og holdt meg der ei stund. Anonymkode: af00e...da8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontaktet du bare en privatklinikk? Må man innom der flere ganger (først vurdering så fjerning)? Anonymkode: af00e...da8 Leste om dem på nettet og sendte en mail. Det er først en forundersøkelse. Men hvis du ber om det kan de ta denne samme dagen som selve inngrepet. Etter et år er det en etterundersøkelse for å sjekke at alt er greit. Anonymkode: 1f4af...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Du får dette dekket om du har ubehag. Jeg gjorde dette i fjor hadde samme plager som deg. Anonymkode: 6e3c0...b11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Fikk fikset det ene beinet et sted i 30-årene gjennom fastlege. I tillegg til å kutte tilgangen til knutene innsnevret de hovedarterien i lysken, som var 3x så stor som den burde og en grunn til knutene. Anonymkode: 8fb87...29b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Jeg hadde lignende dine, bare på låret. Fikk det dekket. Fjernet de på dagtid og reiste rett på kveldsvakt (kanskje ikke så lurt men det var avbestilling når jeg egentlig bare skulle på konsultasjon så det kom litt brått på) Anonymkode: 510fd...951
Wildone Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lignende dine, bare på låret. Fikk det dekket. Fjernet de på dagtid og reiste rett på kveldsvakt (kanskje ikke så lurt men det var avbestilling når jeg egentlig bare skulle på konsultasjon så det kom litt brått på) Anonymkode: 510fd...951 Gjør de med lokalbedøvelse? (Fullstendig angst for narkose her🙈)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå