Scoops Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Har ikke tinder,men satt med en venninne og så litt. Så flere kjente der,og begynte da å lure på hva er greia med og ikke bruke sitt virkelige navn,flere jeg kjenner som brukte ett annet navn der.. Er dette veldig vanlig eller ?
Okapi Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Enkelte er redde for å bli "ferska" på Tinder. Det er egentlig helt absurd, men ærlig talt, jeg føler jo litt på det selv. Det er, på et eller annet vis, litt flaut å innrømme at man ønsker en kjæreste. Jammen ikke godt å si hvorfor. Også har du de som helst ikke vil dele ting på internett da. Dette kan ta mange former. Enkelte blir sjokkert over at noen deler bilder i tråden her ("andre kan jo bruke dem til hva de vil!"), mens de selv pøser ut på Instagram og Facebook. Andre skyr Facebook som pesten, men deler gjerne med Apple, Google og Microsoft. Jeg har vel egentlig landet på at det ikke nytter å gjette på hvorfor folk oppfører seg på den måten. Det sunneste er nok å bremse litt opp når folk gjør sånne ting, og be dem forklare. Sikkert sunt og også bare anta at de representerer seg selv, og ingen andre.
Scoops Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2020 Kan til en viss grad skjønne den at de ikke vil bli ‘ferska’ på tinder,men man er jo liksom ikke helt anonym når man ligger ut en haug med bilder av seg selv men med ett annet navn.Rare greier
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 For min del handler det om at jeg ikke vil at random folk skal finne ut mer om meg enn jeg er villig til å dele på Tinder. Jeg har dessuten et ganske sjeldent fornavn, så jeg er lett å finne for de som vil f.eks stalke. Anonymkode: a213b...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Jeg vet at en del som har et rart navn bytter til et mer populært for å ikke bli sveipet bort. Eks har jeg en venn som heter noe ala Pål Snorre. Han heter Daniel på Tinder. Anonymkode: e40c4...35d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Kan være at de ikke ønsker å bli søkt opp på facebook. Jeg har et relativt uvanlig fornavn, og opplevde flere ganger å bli stalket på facebook av folk som sa de hadde sett meg på tinder. Og jeg er på ingen måte over snittet tiltrekkende. Anonymkode: e53e7...efd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tror ikke det handler om å bli fersket, det er vel kun et fåtall av profilene hvor folk bruker fake navn. Jeg har aldri opplevd fake navn, men har kun sett at folk bruker fornavn, ikke etternavn . En eks av meg derimot satte en annen kommune enn der hun var bosatt , men det var ikke mange milene om å gjøre, så det var forsåvidt greit. Jeg skjønner det veldig godt, for jeg tror at enkelte mannfolk som er besatt nok kan sitte i timesvis for å finne vedkommende. Anonymkode: 8e203...a82
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har en bekjent som heter Elise, på tinder heter hun Sasha🤣 Anonymkode: 60f01...892 1
Scoops Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del handler det om at jeg ikke vil at random folk skal finne ut mer om meg enn jeg er villig til å dele på Tinder. Jeg har dessuten et ganske sjeldent fornavn, så jeg er lett å finne for de som vil f.eks stalke. Anonymkode: a213b...8fc Da kan jeg jo skjønne det litt bedre.Har selv ett sjeldent fornavn så hadde nok vært lett og finne meg og visst de f.eks ville stalket,men disse som jeg så heter da noe helt vanlig som f.eks Stian og kaller seg for Thomas. Han ene som hadde bytta navn vet jeg ikke er singel,så da hadde det vell vært lurere og droppet bilde
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Noen få endrer navnet og jeg tror det er fordi de ikke vil bli søkt opp på facebook++ før de har truffet den de matcher med. Med litt info er det enkelt å finne folk på nett. Selv synes jeg det er lite attraktivt med dem som har et annet navn, annen alder eller noe sånt, selv om de har en forklaring på det. Og så har du alle dem som har anonymt bilde (type vinglass, solnedgang, havet osv) og falskt navn.... Det er mange gifte/samboende menn som fisker etter elskerinne på Tinder. (Sikkert gifte damer også men de ser jeg ikke siden jeg er dame selv). Anonymkode: eb04d...eb4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at en del som har et rart navn bytter til et mer populært for å ikke bli sveipet bort. Eks har jeg en venn som heter noe ala Pål Snorre. Han heter Daniel på Tinder. Anonymkode: e40c4...35d Er vel kun første navn som synes, og er virkelig Pål en dealbreaker, i forhold til Daniel? Vås. Anonymkode: 8abf5...a9f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå