AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Dette er mitt første innlegg her, og jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere dette, men håper dette går.. Det er nå over 3 mnd siden jeg tok i min p-stav (Nexplanon), og jeg har slitt med mensen annen hver uke. Den første mnd hadde jeg det greit, men den siste mnd har slitt med mensen/mellomblødninger annen hver uke. Nå har jeg fått p-pillene microgynon som skal brukes i tillegg til p-staven. Er det noen som har hatt denne merkelige opplevelsen av P-stav, og gikk dette over med dere? Det er selvsagt forskjellig fra kvinne til kvinne, men er fortsatt interessert i og høre dette. Anonymkode: f3627...39d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Hos meg gikk det over etter 1 mnd med p-piller ved siden av staven for å få litt orden på hormonene. Anonymkode: e5687...62a
Rita_99 Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hos meg gikk det over etter 1 mnd med p-piller ved siden av staven for å få litt orden på hormonene. Anonymkode: e5687...62a Åå takk for så kjapt svar. Brukte du også microgynon? Jeg har bare brukt de i en uke, så jeg må bare holde meg tålmodig☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå