AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 når jeg skal snakke om noe jeg synes er vanskelig eller noe jeg virkelig vil men er redd for at den andre personen ikke skjønner eller "blir med" på saken, så begynner jeg å gråte. så derfor unngår jeg slike samtaler og hvis jeg skulle komme i den situasjonen og kjenner tårene kommer, gir jeg opp mine meninger og får ikke sagt det jeg skal. nå må jeg i en slik situasjon, jeg må snakke med noen om hva jeg mener og følelsene mine. og er så redd for at jeg starter å gråte. det er jo naturlig, men i denne situasjonen passer det seg ikke helt å gråte. så vet noen hvordan man kan slippe at tårene kommer? Anonymkode: 77415...126
Gjest Von Erich Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Det er ikke så enkelt å stoppe det, men du kan prøve å puste dypt inn og ut, og slappe av så godt så mulig, når du kjenner det begynner. Uansett er det aldri flaut å gråte. Noen er bare mer følsom enn andre og det er ikke så mye du kan gjøre noe med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå