Gjest Hellasgjesten Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Skal om litt over en uke reise til Hellas på ferie sammen med min kjære på to ukers ferie 8) Nærmere bestemt Karpathos, er veldig spent da jeg ikke har vært der før, men det blir nok utrolig herlig :D Lurer egentlig på hvor mye euro jeg bør ta ut på forhånd, før jeg reiser? Det er jo minibanker der nede men det er jo greit å ha en del kontanter. Noen som har vært en del i Hellas og har en viss antakelse om hvor mye man bør ta ut?
Gjest Hellasgjesten Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 Er det virkelig ingen som har tips ang dette??
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Ta ut ca en tusenlapp (norske) i kontanter, så har dere litt det første døgnet. Etterhvert er det like lurt å ta ut etter behov. Hellas er et samfunn der det stort sett brukes kontanter, i hvertfall på feriestedene, men samtidig er det ingen god ide å oppbevare for mye penger om gangen på rommet. Sist vi var på ferie, tok vi kanskje ut 3-4000NOK i kontanter (rundt 4-500Euro) hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå