Gå til innhold

Takler ikke å bli eldre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en kvinne på 25. Å være vakker betyr ekstremt mye for meg... Jeg er vant til å ha gutter og menn etter meg hele tiden, og får oppmerksomhet som regel hvor enn jeg er.

Jeg takler bare ikke at det skal ta slutt en dag... Jeg merker ikke noe til aldring nå, men det er vel etter 25 det går nedover litt etter litt

Jeg synes mamma som er 47 er nydelig, vi har helt samme kroppsbygning og høyde, men eneste er at håret hennes er tykt og langt som ser ungdommelig ut, det er ikke mitt... Jeg bruker extensions, ellers er det naturlige håret mitt «fint» og til rett over brystet (blir ikke lengre) Kan ikke extensions for alltid😔 Det er jo kvinner med min tykkelse på hår som må klippe håret kort☹️

Jeg har enda ikke funnet «mannen i mitt liv» eller min fremtidige ektemann. Det jeg egentlig er aller mest redd for er å gifte meg og at når jeg er 40+ så ser og begjærer han unge damer og er utro mot noen yngre og penere hvis han kan...

Anonymkode: db046...66d

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skjerp deg du er 25!!!!!! Ikke 80!!!!

Skrevet
Just now, Luna Llena said:

Skjerp deg du er 25!!!!!! Ikke 80!!!!

Og i tillegg utrolig overflatisk og selvopptatt! 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt fantastisk å bli eldre. Er 40 nå. 

Jeg fikk så mye oppmerksomhet fra gutter før, særlig på reise, eller på byen. Jeg har en ganske krevende jobb, og har alltid sett yngre ut enn jeg er, så merket jeg startet på minussiden (null forventninger) i enhver presentasjon eller kundemøte. 

I år har jeg reist rundt i et muslimsk land og i sør-europa, nesten uten oppmerksomhet, det er utrolig befriende. Jeg har vært på julebord, og på byen, uten å stadig måtte avslå menn. Jeg merker at respekten er der fra jeg åpner munnen i et møte, eller tar ordet i en forsamling. 

Nå traff jeg riktignok mannen min tidlig i tyveårene. Men er det en ting jeg alltid har vært sikker på er det at utseendet aldri var en faktor. Det bør også være et mål for deg - finn en mann som er glad i deg, innenfra og ut, ikke motsatt. Om han begjærer yngre kvinner i det du blir eldre har du bommet i valg av ektemann. 

Anonymkode: 3b048...1de

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg er en kvinne på 25. Å være vakker betyr ekstremt mye for meg... Jeg er vant til å ha gutter og menn etter meg hele tiden, og får oppmerksomhet som regel hvor enn jeg er.

Jeg takler bare ikke at det skal ta slutt en dag... Jeg merker ikke noe til aldring nå, men det er vel etter 25 det går nedover litt etter litt

Jeg synes mamma som er 47 er nydelig, vi har helt samme kroppsbygning og høyde, men eneste er at håret hennes er tykt og langt som ser ungdommelig ut, det er ikke mitt... Jeg bruker extensions, ellers er det naturlige håret mitt «fint» og til rett over brystet (blir ikke lengre) Kan ikke extensions for alltid😔 Det er jo kvinner med min tykkelse på hår som må klippe håret kort☹️

Jeg har enda ikke funnet «mannen i mitt liv» eller min fremtidige ektemann. Det jeg egentlig er aller mest redd for er å gifte meg og at når jeg er 40+ så ser og begjærer han unge damer og er utro mot noen yngre og penere hvis han kan...

Herregud, sier jeg bare. Du må virkelig skjerpe deg.

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
22 minutter siden, Brunhilde skrev:

Og i tillegg utrolig overflatisk og selvopptatt! 

Ikke minst!!

Skrevet

Kanskje du skulle jobbet noen år på et sykehjem og omgitt deg med 90-åringer en stund. Jeg tror du lever i en boble. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere - det må da være lov å være åpen om slike følelser og tanker. Få ulike perspektiver. 

Har man levd noen år selv, og erfart at det finnes viktigere ting enn utseende, så bør man også ha erfart at enhvers følelser er ekte, og bør respekteres. Ingen grunn til å slenge om seg med ord som boble, selvopptatt og overflatisk. Klikk deg heller sakte ut av tråden igjen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker ikke at du har andre kvaliteter enn bare utseende? Og hvorfor stresser du over å gifte deg? Har du i det hele tatt LYST til å være gift? 

Anonymkode: bf8e9...f25

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ser seg selv som gammel når man er 25, lever man i en boble og ser ikke utenfor den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Muskath skrev:

Hvis man ser seg selv som gammel når man er 25, lever man i en boble og ser ikke utenfor den.

Jeg synes ikke 25 år er gammelt, men jeg skrev at jeg gruer meg til jeg blir 30-40+!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke 25 år er gammelt, men jeg skrev at jeg gruer meg til jeg blir 30-40+!

30-40 er heller ikke gammelt. Du trenger å nyansere synet på mennesker, ikke bare fokusere på utseendet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stresset også med å bli eldre før, så fikk jeg barn og opplevde å bli alvorlig syk. Etter det ble jeg bare takknemlig for å være frisk og glad for å få oppleve å bli eldre, alternativet er mye verre! Du får nok et annet perspektiv etterhvert når livet gir deg andre utfordringer og prioriteringer. 

Anonymkode: fd089...087

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg skulle bli et skrukketroll allerede da jeg ble 30, men alle tror jeg fortsatt er i 20 årene. Ikke så mye har forandra seg faktisk. Har ikke like flat mage som før, litt mer lovehandles. Men det er ikke sånn at menn skygger banen av den grunn. 

Anonymkode: bf8e9...f25

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite spørsmål til ts. Beundrer du Sophie Elise? 

Anonymkode: b0fbc...c29

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker extensions? Du vet det sliter på håret ditt? Tar du b vitamin, det kan forbedre håret. 

jeg er 31, og ser bedre ut nå enn da jeg var i 20 årene. Ser sunnere ut og. Og har alltid hatt gutter løpende etter meg, men etter jeg ble eldre kom det flere ☺️ Bare ikke ødelegg utseende ditt med fillers, da ser du fort eldre ut!!!

Anonymkode: 250ef...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Generelt når man blir eldre er det ikke så viktig lenger. Hvorfor er denne oppmerksomheten fra menn så viktig? Nøyaktig hva gir det deg?

En mann bør uansett være interessert i deg for den du er, ikke kun for utseendet. Finn deg en mann som også er din beste venn.

Anonymkode: 5e43d...6bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er 25 år!! Du har hele livet foran deg!! Konsentrer deg om noe annet enn utseende, det finnes viktigere ting å ha fokus på! 

Anonymkode: e4892...410

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere - det må da være lov å være åpen om slike følelser og tanker. Få ulike perspektiver. 

Har man levd noen år selv, og erfart at det finnes viktigere ting enn utseende, så bør man også ha erfart at enhvers følelser er ekte, og bør respekteres. Ingen grunn til å slenge om seg med ord som boble, selvopptatt og overflatisk. Klikk deg heller sakte ut av tråden igjen. 

Og ditt råd til ts var at?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 25. Å være vakker betyr ekstremt mye for meg...

ts, det finnes en viktig årsak hvorfor du får mye mer kritikk enn fortjent, på denne tråden:

sjalusi! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...