AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Del Skrevet 4. januar 2020 Dere som har aktivitetsmåler, synes dere det er verdt det? Jeg har ikke hatt sånt før😊 Så lurer jeg på om dere kan anbefale en aktivitetsmåler? Er fitbit bra? I så fall hvilken type? Hvilke funksjoner vil dere anbefale at klokken har? Ser at man kan velge med og uten GPS? Vil tro at det er lurt å ha GPS, eller? Setter pris på alle svar!😊 Anonymkode: ebcf9...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Del Skrevet 4. januar 2020 Hvilket bruksområde skal denne klokka ha? Måle antall skritt per dag, eller brukes som pulsmåler for sonetrening etc? Skal du trene til maraton eller drive med styrketrening innendørs? Svømming? Eller vil du rett og slett ha en skritteller? 🤔 Anonymkode: 4ecb8...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Del Skrevet 4. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket bruksområde skal denne klokka ha? Måle antall skritt per dag, eller brukes som pulsmåler for sonetrening etc? Skal du trene til maraton eller drive med styrketrening innendørs? Svømming? Eller vil du rett og slett ha en skritteller? 🤔 Anonymkode: 4ecb8...279 Jeg går turer og fjellturer, langrenn, og litt jogging. Ønsker oversikt over treningen (og litt motivasjon). Antall skritt er ikke så nøye, men kilometer, hvor jeg har gått, puls (?) og søvn høres også interessant ut. Anonymkode: ebcf9...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2020 #4 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg bruker Garmin Fenix 3. Synes den er flott selv om håndleddspulsmåleren er helt bingo når du trener slik at et pulsbelte er å foretrekke for riktig data. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. januar 2020 #5 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg har hatt Fitbit Charge 3 og har nå Fitbit Versa. Begge har helt fint dekket mine behov og de er enkle i bruk. Storfornøyd. De har vel ikke innebygget GPS tror jeg, men det ser jeg personlig heller ikke behovet for. Jeg vil iallfall anbefale begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Del Skrevet 5. januar 2020 Vurderer fitbit ionic. Noen som har erfaring med den? Anonymkode: ebcf9...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 5. januar 2020 #7 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) Jeg har alltid holdt meg til Garmin, vært heldig fornøyd med dems produkter. Pr. I dag bruker jeg Garmin Vivoactive 4. Bruker den til de samme tingene som du nevner. Går mye lange turer med hund. Endret 6. januar 2020 av however Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg har hatt 3 fitbit (to Alta og en charge 3), og alle har gått i stykker på under et halvt år. På alta gikk reima i stykker i festet to ganger, og charge 3 fikk digitale streker på skjermen som er en kjent feil som går på garanti. Valgte å oppgradere til samsung watch i 40mm, og kjempefornøyd med den. Bruker den aktivt. Kunne hatt litt lengre batteritid, lader hver 2-3 dag, men nå gjør jeg ikke alt for å bevare batteriet heller. Anonymkode: e9d48...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Del Skrevet 6. januar 2020 Spørs på bruksområdet. Min erfaring er at Fitbit fungere dårlig på høyintenistetstrening. Store feilmålinger i puls på løpetur f. eks. Men skal du måle skritt, trapper og søvn så er den mer enn bra nok. Jeg har hatt mange teningsklokker og er alltid mest fornøyd med Polar sine. Og appen er veldig bra for å loggføre øktene. Polar sine er mets retter for trening, og kanskje ikke så mye hverdagsaktivitet som trappemåling osv. Prøvde nylig Suunto 3Fitness i en ukes tid. Også store feilmarginger på pulsmåling, så den reklamerer jeg på. Anonymkode: 79c44...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 12. januar 2020 #10 Del Skrevet 12. januar 2020 Har Garmin Forrunner 645 og er godt fornøyd med denne. Den har alt jeg trenger og litt jeg slettes ikke trenger, men sånn er det gjerne. Hadde Suunto 3 Fitness før, men denne var jeg ikke fornøyd med. Fikk bytta på fornøydgarantien til XXL. Jeg bruker pulsbelte der jeg finner det relevant, altså på mølla og på enkelte løpeturer. Jeg opplever at klokka i seg selv leverer greit på gjennomsnittspuls, men den reagerer ikke kjapt nok til å kunne brukes til pulsbasert intervalltrening for eksempel På fjellturer, gåturer, rolige løpeturer og gruppetreningstimer trenger jeg ikke rask respons på pulsregistrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå