Gå til innhold

Hva er der jeg driver med?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel(41 år) , med barn 50/50, trives veldig godt alene og vil absolutt ha det slik. Bare tenke på meg selv, barna og jobb.  Vil ikke/har ikke tid/lyst involvere en mann inn i vår fine , travle hverdag.  Har et fint og sosialt liv og masse venner. 

Menn tar ofte kontakt, fordi de vil bli kjent, ha sex etc. ..Jeg er nok pen, og har et tiltalende men helt vanlig  profilbilde på face.

feks så får jeg meldinger på messenger... Jeg møter ingen, selvsagt, men ender opp med å feks chatte med de vennskapelig. Jeg merker jo de vil mer, men jeg holder det på vennskapelig plan.

Likevel er jeg på snap, tinder, happn,  fetlife..og likens der, masse teksting...

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg orker bruke tid på dette? Jeg føler ikke selv at jeg har noe stort bekreftrlsesbehov heller..

Jeg kjeder meg sjelden, så det er ikke tidsfordriv heller. Har jeg to min ledig, så må jeg inn og sveipe, snappe etc. Nesten tvangsmessig. Mrn det gir meg ingenting. Hjelp.  

Jeg har slettet tinder og happn nå på nyåret. 

Anonymkode: 79c53...dd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avhengig, ensom, flukt. 

Jeg er litt sånn selv, og så dokumentar om at å se en ny notification eller melding øker dopamin, belønningssenteret i hjernen og det blir man avhengig av. 

Jeg sjekker jevnlig men bare som nesten en tvang, ikke fordi jeg bryr meg om å svare eller noe. 

I tre mnd nå har jeg slettet snap, sexside, fb og alt. Og det er ganske digg 

Anonymkode: 16dcb...787

• Liker 3
Skrevet

En slags spenning i det, i en a4 hverdag?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen på mye av det du skriver, men jeg gjør det for ensomhet og nyskjerrighet. Synes det er spennende å dele seksuell erfaring med ukjente. Jeg er ikke ut etter treff selv om jeg er singel, så det er vel spenningen og for at det er lærerikt?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan jo være jeg er ensom (inni meg) selv om jeg har en travel hverdag, unger, trening, full jobb. Samtidig har jeg hverken lyst til eller behov for å ha et annet menneske tett på, nå. 

Føler mest det er en tvangsmessig avhengighet.  Helt merkelig å skulle bruke noen minutter på dette...sittende på do på jobb, eller i bilen uten for bhg , eller i sengen før jeg sovner. 

Jeg spør meg selv, kan du ikke bare slette, logge ut, fjerne appene.... Så er svaret "njææææ". Som sagt slettet 2 apper da. Mest fordi jeg har sveipet bort alle som bor i byen her, og jeg begynte å få opp folk som bor sånn 20 mil unna ..

Anonymkode: 79c53...dd2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er tvangsmessig. Jeg greide å kvitte meg med Tinder for to måneder siden, og det har vært en befrielse.  KG troner nå høyest over ting jeg ikke behøver her i livet mitt.  

Anonymkode: 762a1...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...