Anonymkatt Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Trenger å lufte litt, og tar gjerne imot gode råd. Tidlig i høst var jeg gjennom et samlivsbrudd. Det var veldig tøft der og da (vi var sammen i nesten 6 år, jeg er 24, så jeg har jo tilbrakt en betydelig del av livet mitt sammen med han), men kom meg relativt raskt på beina igjen da jeg innså at vi ikke passer sammen og dro hverandre ned hele tiden. Et par måneder etter bruddet følte jeg meg klar for å begynne å møte andre, lastet ned tinder og sveipa litt for å se meg litt rundt. Begynte å snakke med en veldig hyggelig mann, og vi bestemte oss raskt for å møtes og ta en kaffe. Det var hyggelig, vi fortsatte å møtes litt (sånn et par ganger i uka) og prate litt sammen utenom dette og har nå gjort det i et par måneder. Vi har også blitt enige om at vi ikke skal date eller ligge med andre. Jeg liker han veldig godt, men merker at etterhvert som vi blir bedre kjent og ting føles mer og mer seriøst så blir jeg mer og mer redd for å åpne meg for han fordi jeg er redd for å bli såret igjen. Hvordan takler jeg dette? Vet jo at jeg sikkert burde prate med han om det, men hvor mye er det liksom greit å nevne om tidligere forhold? Har lite erfaring med dating, og føler at jeg egentlig ikke vet helt hva jeg driver med.
GrønnNellik68 Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Det kommer vel frem en reaksjon etter ett samlivsbrudd som ikke er så lenge siden og så er man redd for å havne i samma gjørma en gang til. Kanskje det er litt tidlig å gå inn i noe nytt forhold enda? Hold det på ett kjæreste nivå en stund. Du er aå ung du har egentlig god tid😊 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Følger tråden og håper på fler svar Anonymkode: fc289...678
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Jeg er enig med den over her. Jeg tror det er for tidlig for deg å gå inn i et forpliktende forhold nå. Du datet jo bare etter et par måneder og det er ikke lang tid. Dere var sammen i 6 år, og da tenker jeg det tar lenger tid å bearbeide og legge det bak seg. Kan nok variere hvor lang tid man trenger, men jeg mener at 2 måneder er for lite. Anonymkode: 49ffa...c24
Pia Sofia Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Det er nok for tidlig, ja. Du trenger å prosessere det andre forholdet først. Beste du kunne gjort mot deg selv var nok å være singel noen måneder til. Men det er jo ikke så lett hvis du er forelska, selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå