AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Datet en mann i slutten av tjueårene over en ganske lang periode. Han har aldri hatt kjæreste før. Jeg konfronterte han i fylla om hva vi var, og han trakk seg tilbake og sa vi ikke var noe, og at det var best å avslutte det, han hadde ikke like mye følelser osv. Etter kort tid møttes vi fordi jeg ba om prat for closure. Han virket fryktelig lei seg, nesten på gråten, og han var så inderlig god og varm og kjærlig mot meg. Jeg kuttet kontakten, og høre ikke mer fra han. Etter en måned merket jeg at han behøvde kontakt. Han var sjalu, ba felles venner hilse til meg, og til slutt møttes vi på slump ute. Vi pratet, og i fylla sendte han meldinger om hvor mye han savnet meg, at han aldri hadde hatt noe med noen som han hadde hatt med meg, at jeg var verdens beste, den smarteste, at han savnet å prate med meg, være med meg og sove med meg. Han sendte meldinger hver dag som var flørtete og søte. Vi møttes og det var enormt med kjemi og "spark" mellom oss. Han lå med meg romantisk og lidenskapelig, kysset meg, holdt rundt meg, sa han hadde savnet å prate med meg, kjenne lukten av meg osv. Hele natta lå han og holdt rundt meg, da han dro neste morgen kysset han meg før han gikk ut døra. Deretter hørte jeg knapt fra han. Det virket som han ønsket avstand, men holdt meg kaldt i nærheten, kuttet ikke kontakten helt med fellessnaps. Det gikk to utrolig vonde uker gjennom jula, og nyttårsaften var det plutselig blå himmel igjen. Jeg fikk nyttårsmelding, og han virket litt mer ivrig på å holde kontakten. Jeg kjenner at dette tærer på, og jeg klarer virkelig ikke la han gå. Han har endt det mellom oss, så det føles tåpelig å spørre hva som foregår. Jeg er redd for å bli avvist og føle meg skamfull og latterlig. Jeg forsøker å kutte kontakten, men når han tar kontakt klarer jeg ikke la vær å bite på. Jeg ser ingen fremtid uten at. Jeg er så utrolig deprimert og sliten av kjærlighetssorg. Hvordan kan han skifte så hardt mellom affeksjon og avvisning? Noen råd? Anonymkode: 2e9c1...309
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Bare blokker han.. Ikke bruk mer tid på sånt tull Anonymkode: 03107...50c 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Minn deg selv på at han velger hver dag å ikke være sammen med deg. Kutt han ut. Anonymkode: ce3f9...a5d 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Han leker med deg! Anonymkode: 4573e...00b 2
Nymerïa Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Ingen kan holde deg på gress uten at du gir dem tillatelse til det. 3
Tor P Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 Sjekk ut kjærlighetspodden, er en episode der om "hekt"... Bare fantomets metode som hjelper, være hard og kutte all kontakt. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Alle som holder på gress har issues, det er typiske narsisstiske trekk og er med på å skape en usunn hekt, de gjør det helt bevisst for å trekke NF ( narsissitisk forsyning) fra deg, Det som hjelper er å lese om slik destruktiv adferd, og forstå sine egne reaksjonsmønstre. Bloggen: psykopati og kjærlighet har et glimrene innlegg som beskriver dette fenomenet. Du må gå for null kontakt, slett telefonnummer, bilder osv. Les deg opp på spekter B lidelser, for læring. Lykke til. Anonymkode: d8a6c...38a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datet en mann i slutten av tjueårene over en ganske lang periode. Han har aldri hatt kjæreste før. Jeg konfronterte han i fylla om hva vi var, og han trakk seg tilbake og sa vi ikke var noe, og at det var best å avslutte det, han hadde ikke like mye følelser osv. Etter kort tid møttes vi fordi jeg ba om prat for closure. Han virket fryktelig lei seg, nesten på gråten, og han var så inderlig god og varm og kjærlig mot meg. Jeg kuttet kontakten, og høre ikke mer fra han. Etter en måned merket jeg at han behøvde kontakt. Han var sjalu, ba felles venner hilse til meg, og til slutt møttes vi på slump ute. Vi pratet, og i fylla sendte han meldinger om hvor mye han savnet meg, at han aldri hadde hatt noe med noen som han hadde hatt med meg, at jeg var verdens beste, den smarteste, at han savnet å prate med meg, være med meg og sove med meg. Han sendte meldinger hver dag som var flørtete og søte. Vi møttes og det var enormt med kjemi og "spark" mellom oss. Han lå med meg romantisk og lidenskapelig, kysset meg, holdt rundt meg, sa han hadde savnet å prate med meg, kjenne lukten av meg osv. Hele natta lå han og holdt rundt meg, da han dro neste morgen kysset han meg før han gikk ut døra. Deretter hørte jeg knapt fra han. Det virket som han ønsket avstand, men holdt meg kaldt i nærheten, kuttet ikke kontakten helt med fellessnaps. Det gikk to utrolig vonde uker gjennom jula, og nyttårsaften var det plutselig blå himmel igjen. Jeg fikk nyttårsmelding, og han virket litt mer ivrig på å holde kontakten. Jeg kjenner at dette tærer på, og jeg klarer virkelig ikke la han gå. Han har endt det mellom oss, så det føles tåpelig å spørre hva som foregår. Jeg er redd for å bli avvist og føle meg skamfull og latterlig. Jeg forsøker å kutte kontakten, men når han tar kontakt klarer jeg ikke la vær å bite på. Jeg ser ingen fremtid uten at. Jeg er så utrolig deprimert og sliten av kjærlighetssorg. Hvordan kan han skifte så hardt mellom affeksjon og avvisning? Noen råd? Anonymkode: 2e9c1...309 Det er en del av forstyrrelsen, les om" circle of abuse" du blir først idealisert, så devaluert og til slutt forkastet, nå holder han på med "hoover" for å dra deg inn igjen, men hver gang du kommer tilbake, jo værre blir det. Hovedmålet er å trekke narsissistisk forsyning ut fra deg, til du er tømt for ressuser. Noe sier meg du er for sterk og ikke egner deg som langtidsobjekt fordi du "er for våken:" Ta et godt råd, les deg opp om dette, studer røde flagg og finn ut hva som gjør at du tiltrekker deg en slik, det er ikke tilfeldig, vi er mange som har vært der. Kutt alll kontakt for evig og alltid, søk svar og bygg deg opp. Anonymkode: d8a6c...38a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som holder på gress har issues, det er typiske narsisstiske trekk og er med på å skape en usunn hekt, de gjør det helt bevisst for å trekke NF ( narsissitisk forsyning) fra deg, Det som hjelper er å lese om slik destruktiv adferd, og forstå sine egne reaksjonsmønstre. Bloggen: psykopati og kjærlighet har et glimrene innlegg som beskriver dette fenomenet. Du må gå for null kontakt, slett telefonnummer, bilder osv. Les deg opp på spekter B lidelser, for læring. Lykke til. Anonymkode: d8a6c...38a Dette har hjulpet meg, nettopp det å lese seg opp på temaet. Det å ha kunnskap om noe, gjør det hakket enklere å se hva som skjer når det skjer, og samtidig takle det. Ikke at det er lett å overstyre følelsene sine 🙁 Anonymkode: d107b...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette har hjulpet meg, nettopp det å lese seg opp på temaet. Det å ha kunnskap om noe, gjør det hakket enklere å se hva som skjer når det skjer, og samtidig takle det. Ikke at det er lett å overstyre følelsene sine 🙁 Anonymkode: d107b...5ac Nei, det er ikke alltid lett å overstyre følelsene sine, mange av oss som blir utsatt for slik destruktiv adferd ( som egentlig er psykisk mishandling ) er empater, vi har mane gode følelser og "tror gjerne at alle vil oss godt".. Dessverre er det ikke alltid slik, så vi må trå varsomt i nye relasjoner og bruke hjernen til å tenke rasjonellt før følelser overtar. Det er en treningsak og noe alle bør beherske, det er nemlig med på å redde liv. Anonymkode: d8a6c...38a
Svartfugl Skrevet 4. januar 2020 #12 Skrevet 4. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en mann i slutten av tjueårene over en ganske lang periode. Han har aldri hatt kjæreste før. Jeg konfronterte han i fylla om hva vi var, og han trakk seg tilbake og sa vi ikke var noe, og at det var best å avslutte det, han hadde ikke like mye følelser osv. Etter kort tid møttes vi fordi jeg ba om prat for closure. Han virket fryktelig lei seg, nesten på gråten, og han var så inderlig god og varm og kjærlig mot meg. Jeg kuttet kontakten, og høre ikke mer fra han. Etter en måned merket jeg at han behøvde kontakt. Han var sjalu, ba felles venner hilse til meg, og til slutt møttes vi på slump ute. Vi pratet, og i fylla sendte han meldinger om hvor mye han savnet meg, at han aldri hadde hatt noe med noen som han hadde hatt med meg, at jeg var verdens beste, den smarteste, at han savnet å prate med meg, være med meg og sove med meg. Han sendte meldinger hver dag som var flørtete og søte. Vi møttes og det var enormt med kjemi og "spark" mellom oss. Han lå med meg romantisk og lidenskapelig, kysset meg, holdt rundt meg, sa han hadde savnet å prate med meg, kjenne lukten av meg osv. Hele natta lå han og holdt rundt meg, da han dro neste morgen kysset han meg før han gikk ut døra. Deretter hørte jeg knapt fra han. Det virket som han ønsket avstand, men holdt meg kaldt i nærheten, kuttet ikke kontakten helt med fellessnaps. Det gikk to utrolig vonde uker gjennom jula, og nyttårsaften var det plutselig blå himmel igjen. Jeg fikk nyttårsmelding, og han virket litt mer ivrig på å holde kontakten. Jeg kjenner at dette tærer på, og jeg klarer virkelig ikke la han gå. Han har endt det mellom oss, så det føles tåpelig å spørre hva som foregår. Jeg er redd for å bli avvist og føle meg skamfull og latterlig. Jeg forsøker å kutte kontakten, men når han tar kontakt klarer jeg ikke la vær å bite på. Jeg ser ingen fremtid uten at. Jeg er så utrolig deprimert og sliten av kjærlighetssorg. Hvordan kan han skifte så hardt mellom affeksjon og avvisning? Noen råd? Anonymkode: 2e9c1...309 Kutt kontakten helt og bruk tid på noen som er verdt din oppmerksomhet, det er mitt beste råd! Du fortjener noen som liker og prioriterer deg på samme måte. Hadde han visst hva han ville /virkelig likt deg, så hadde han fått ut fingeren og forpliktet seg. Det kan virke som han trives med oppmerksomheten din... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå