AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Si meg hvorfor dette ikke er mer snakk om på lik linje som røyking er farlig eller alkohol. Om jeg må grave opp en kilde her fra en ikke bias lege kilde. Her. https://www.cdc.gov/hiv/risk/analsex.html hvis du ikke tror meg kan du søke det opp selv Anonymkode: 7f6b7...23f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Hva var poenget du prøver å få frem her? Hvis det er at man er mer utsatt for hiv-smitte ved analsex, er det gammelt nytt. Nå er dt Anonymkode: 7bbcc...24a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 *nå er det gammelt nytt. Og det er relativt få som er bærer av hiv i Norge. Anonymkode: 7bbcc...24a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva var poenget du prøver å få frem her? Hvis det er at man er mer utsatt for hiv-smitte ved analsex, er det gammelt nytt. Nå er dt Anonymkode: 7bbcc...24a Min konspirasjonsteori er at homofil manne sex er promotert av feminister for å drepe mer menn Anonymkode: 7f6b7...23f
Jr.Garcon Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si meg hvorfor dette ikke er mer snakk om på lik linje som røyking er farlig eller alkohol. Om jeg må grave opp en kilde her fra en ikke bias lege kilde. Her. https://www.cdc.gov/hiv/risk/analsex.html hvis du ikke tror meg kan du søke det opp selv Anonymkode: 7f6b7...23f Ubeskyttet analsex med en som har Hiv, har relativ høy smitterisiko ja. Det samme har ubeskyttet vaginalsex med en som har hiv - selv om smitterisikoen er litt lavere. Du bør ikke ha ubeskyttet sex med noen du ikke vet hiv statusen til - uavhengig av type sex. Det er jo ikke samme som røyk og lignende da 😂 Du kan ikke få hiv uansett hvor mye analsex du har, om ikke partneren din har hiv - det håper jeg du vet? Endret 3. januar 2020 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, Jr.Garcon skrev: Ubeskyttet analsex med en som har Hiv, har relativ høy smitterisiko ja. Det samme har ubeskyttet vaginalsex med en som har hiv. Du bør ikke ha ubeskyttet sex med noen du ikke vet hiv statusen til. Det er jo ikke samme som røyk og lignende da 😂 Du kan ikke få hiv uansett hvor mye analsex du har, om ikke partneren din har hiv - det håper jeg du vet? Anal sex må du presse opp, og er mer risiko at kondomen går i stykker. Vagina bare går rett igjennom bare så det er forskjellen. Anonymkode: 7f6b7...23f
Jr.Garcon Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anal sex må du presse opp, og er mer risiko at kondomen går i stykker. Vagina bare går rett igjennom bare så det er forskjellen. Anonymkode: 7f6b7...23f Tullball. Kondom brukt riktig gir god beskyttelse både ved vaginalt og analt samleie. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 3 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Tullball. Kondom brukt riktig gir god beskyttelse både ved vaginalt og analt samleie. Om du har lyst å dø. Vær så god. Gi det dem de vil ha Anonymkode: 7f6b7...23f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Anal sex må du presse opp, og er mer risiko at kondomen går i stykker. Vagina bare går rett igjennom bare så det er forskjellen. Anonymkode: 7f6b7...23f 🤣 Anonymkode: 7bbcc...24a
Jr.Garcon Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du har lyst å dø. Vær så god. Gi det dem de vil ha Anonymkode: 7f6b7...23f Jeg har eventuelt kun analsex i et fast forhold hvor begge har testet seg, så ingen fare for akkurat det med/uten kondom. Men generelt så beskytter kondom godt mot Hiv smitte både ved vaginalt og analt samleie. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 Tull. Analsex hos lesbiske er blant de tryggeste formene for sex. Anonymkode: 419b2...ea8 1
Arne48 Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Analsex hos lesbiske er blant de tryggeste formene for sex. Anonymkode: 419b2...ea8 Lesbisk sex er mest tryggest... hvis gjort riktig. Selvfølgelig er anal sex trygt hos lesber. Ser det ut som kvinner er født med peniser. Du blir ikke smittet av feeldoe lol . Ikke for å høres frekt ut men bare var morsomt. Organ er forskjellig fra silikon dildo.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #13 Skrevet 3. januar 2020 Risikoen for å få hiv ligger først og fremst hos den som får sæd sprøytet inn i kroppen, den som blir penetrert. Homofile menn både blir penetrert og penetrerer, derfor sprer hiv seg så mye lettere enn blant heterofile. Anonymkode: f536d...f63
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Anal sex må du presse opp, og er mer risiko at kondomen går i stykker. Vagina bare går rett igjennom bare så det er forskjellen. Anonymkode: 7f6b7...23f Kondom gir like god beskyttelse analt som vaginalt. Forskjellen i smitterisiko kommer av at rektum har en mye skjørere celletype enn vagina, og at det derfor oftere oppstår mikrotraumer i form av rifter og sår der inokulat kan komme over i blodbanen. I tillegg krever penetrasjonen mere kraft, som også øker den mekaniske risikoen for slike innfallsporter for virusholdige kroppsvæsker. Anonymkode: 415b6...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå