AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Blir snart gal! Jeg vil virkelig ikke være slik! Jeg bekymrer meg for alt, med han jeg er med( vi bor ikke sammen) han har vært veldig fjern i det siste så bekymrer meg for forholdet, hans helse osv( selv om jeg vet jeg ikke har noe å bekymre seg over). Så også for at alt skal gå bra med sønnen min. For at vi skal flytte og jeg blir på en måte helt alene( måtte flytte for å få jobb) er nærmere mannen, men han blir borte i uke dagene i en tid fremover nå. Er også redd for å være dårlig i jobben min, føler meg helt lost in space i den noen ganger. Selv om jeg liker den godt. Den siste tiden har jeg vært så kvalm, stresset og irritert på alt. Ene minuttet glad og neste bare drit lei. Han lurte på om jeg kunne være gravid siden jeg var så kvalm hele tiden! Det er nok det siste jeg er siden jeg har spiral!! Føler heller det er en reaksjon på noe, men føler at jeg ikke har noen grunn til å gå rundt med usikkerhet og bekymring hele tiden Anonymkode: d54a5...b3b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Ta en graviditetstest og gå til legen uansett hva den viser. Anonymkode: 13c1b...903
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en graviditetstest og gå til legen uansett hva den viser. Anonymkode: 13c1b...903 Skal til legen om to uker. Hadde ikke time før! Skal også opereres om en mnd, gruer meg litt til det også, men har ventet på den operasjonen lenge. Tror ikke jeg trenger og ta en graviditets test. Det er veldig usannsynlig. Har en sønn fra før og jeg blir ikke lett gravid. Ts Anonymkode: d54a5...b3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå