AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Kan dere anbefale noe å gjøre i Amsterdam? Får litt tid + en natt der. Vi skal kjøre nedover på grunn av noe også har vi da dagen + en natt i amsterdam. Noen hotell og anbefale som ikke er ekstremt dyre? Anonymkode: e7d98...a3f
Pusle Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Har bodd på Inntel hotel i Amsterdam sentrum som ikke er kjempedyrt, fresht hotell og veldig sentralt. Har også bodd på The owl som er billigere og ca 20 min gåtur til sentrum. Helt ok det også. Med en dag der ville jeg vel bare ruslet rundt og kanskje tatt en kanalbåttur. Anne Franks hus er verdt å besøke hvis dere har interesse av det men vær beredt på lang kø. Det er også veldig koselig i Zaandam som er en liten togtur unna Amsterdam sentrum.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Amsterdam er en flott by å rusle i, ellers så har de et kattemuseum jeg er glad i å besøke. Hermitage Amsterdam kan også anbefales, men alt kommer jo an på hvilke interesser du har. Anonymkode: 156b5...428 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Av en eller annen grunn er det ofte gode dealer på mariott midt i sentrum 👌 Anbefaler middag på momo, asian fusion og brunsj på bakers & roasters 😍 Anonymkode: 57e3e...f87
Gjest padawan Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 jeg har skrevet en del anbefalinger på reisesiden min. Til og med kart over hva som er verdt å se. http://globetrekker.no/Europe/Netherlands
Matas Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Jeg er lite glad i museer, men Van Gogh-museet anbefales😍 Anne Franks hus var også helt greit.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 Tiesto konsert hvis han er der på tidspunktet dere reiser 😎 Anonymkode: 4a3d2...3e9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tiesto konsert hvis han er der på tidspunktet dere reiser 😎 Anonymkode: 4a3d2...3e9 Tiesto? Det tror jeg er for spesielt intereserte 😂 Anonymkode: cbbd7...051
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå