AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Prøver å finne ut, men mulig at jeg ser på feil plass. Vi har anledning til å ta med 30 kg bagasje i økonomi, skal til Asia, men kofferten er ikke så stor at det er plass til 20 kg en gang, glem 30. Så lurer på om noen som vet om det er anledning til å fordele 30 kg over to kolli? Da jeg Googlet så så jeg en kommentar om det samme, og der sto det at man kunne fordele det i så mange kolli man vil, selv i økonomi. Kommentaren var fra 2015, så jeg finner ikke ut om det fortsatt er slik. Noen som vet? Anonymkode: 897f7...165
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 https://www.qatarairways.com/en/baggage/allowance.html står veldig bra forklart her Anonymkode: a14db...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 For routes where the weight concept apply, there is no limit on the number of pieces that can be checked in as long as the weight allowance for the total number of pieces is not exceeded. However, limitations may apply based on aircraft carrying capacity. Dette står på siden. Bare så jeg ikke misforstår, betyr det at så lenge jeg ikke overskrider 30 kg, så kan jeg fordele som jeg vil? Siden rutene til Asia indikerer kun vekt, ikke antall kolli. Anonymkode: 897f7...165
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: For routes where the weight concept apply, there is no limit on the number of pieces that can be checked in as long as the weight allowance for the total number of pieces is not exceeded. However, limitations may apply based on aircraft carrying capacity. Dette står på siden. Bare så jeg ikke misforstår, betyr det at så lenge jeg ikke overskrider 30 kg, så kan jeg fordele som jeg vil? Siden rutene til Asia indikerer kun vekt, ikke antall kolli. Anonymkode: 897f7...165 Det er sånn jeg forstår det også. Men kan du ikke bare sende dem et spørsmål på feks Facebook siden deres? Eller ringe? Jeg har veldig bra erfaring med deres service de er veldig behjelpelige. Så får du et sikkert svar 😊. Anonymkode: a14db...b4f
Brunhilde Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Sist jeg reiste med Qatar hadde jeg to kofferter med meg, null problem det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå