Gå til innhold

Ingen mensen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan mensen bare utebli en mnd? 

Jeg gikk igjennom alle følelser og smerter som pleier å komme med mensen. Men ingen blod, er det vanlig? 😅 

Er ikke gravid, jeg skjekket flere ganger 🙈

Anonymkode: dcc72...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke er gravid? Har du sjekket om du kan være gravid, hos legen? 

Anonymkode: ef846...235

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ikke er gravid? Har du sjekket om du kan være gravid, hos legen? 

Anonymkode: ef846...235

Jeg tok 3 tester med 2 dager mellomrom mellom hver, kan jeg fortsatt være gravid og må gå til legen? 😳

Ingen erfaringer på dette 😅

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok 3 tester med 2 dager mellomrom mellom hver, kan jeg fortsatt være gravid og må gå til legen? 😳

Ingen erfaringer på dette 😅

Det kommer helt an på når du hadde sex/ når du ble gravid. Har du regelmessig mens og tok test dagen du skulle hatt mens eller i en av dagene etter (dvs. 14 dager etter det var mulighet for at du ble gravid) er det nok ganske sikkert at du ikke er gravid. At mensen uteblir en måned er helt normalt og kan komme av flere ting, som oftest for eksempel stress eller andre naturlige forklaringer.  Om det vedvarer kan det være greit å bestille time hos lege, men så langt du ikke har andre plager i tillegg og ikke er gravid er det ikke nødvendig å gjøre noe annet enn å vente.

Anonymkode: 577f3...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...