AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Dette er hva jeg tror men har jeg rett? En mann jeg har hatt kontakt med 1 år online. Vi skulle egentlig møtes en helg for en stund siden, men plutselig hadde han fått kjæreste. Ble litt irritert da han fortsatt ville treffe meg. Han har sagt til meg tidligere at han ikke ville ha noe kjæreste. Vi bor langt unna hverandre. I sommer inviterte han meg til innflytningsfest i nykjøpt leilighet. Skulle dekke flytur og alt. Jeg takket nei da det bare er tull å bruke penger og tid på noen som kun er interessert i sex. Da han fortalte om kjæresten så sa jeg at da må du glemme å treffe meg og konsentrer seg om kjæresten han aldri skulle ha. For ei uke siden kom det melding om at selv om han ikke fikk sove så fikk tanken på meg frem ett smil... og ett hjerte.😂😂😊. Jeg takk et for det men da kom d mld at det ikke var ment til meg men kjæresten og glad jeg tok det så fint... Ok no problem sa jeg. I går kom d mld om at han så på Titanic... ja ja satt sikkert med kjæresten sin da.. tenkte jeg. Så kom det mld om jeg husker da vi snakket om når vi skulle hatt sex... tenkte at har det klikka for han nå? Eller er det for å dra meg inn i noe drama... jeg svarte at jeg husker ja men det er lenge siden. Jeg har lagd en video til deg jeg vil du skal se... og forresten er jeg single igjen🙈. Svarte han Javel sa jeg .. kjør på. Der hadde han laget runke video med sånn fleshlight greie.... jeg takket for videoen og det var det. Da kom d mld: skal jeg ikke få noe tilbake?? Kun derfor ja for å få noe nude video tilbake... skal være ærlig på at har sendt til han en gang før men det er lenge siden. Er litt frekt å forvente at en skal sende tilbake fordi en selv sender ... han har aldri sendt før da så jeg syns det var helt greit😂😂. Jeg sa at det der kom brått på da jeg trodde han hadde kjæreste og fullt opptatt så all sånn interesse for han slik var helt skrudd av hos meg. skal sies han er 15-16 år yngre enn meg da. Så den kjæresten varte ca 3-4 uker??🥴. Utrolig hva menn gjør for sex greier det må jeg si😂 Anonymkode: a7f42...945
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Ingen av dere høres helt gode ut. Hvorfor fortsetter du å chatte med ham? Anonymkode: 7304a...d23 23
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Utrolig hva menn gjør for sex greier det må jeg si😂 Anonymkode: a7f42...945 Han er 16 år yngre enn deg. Forventer du virkelig da å finne en moden og reflektert voksen mann i sengen din? 🤦♂️ Anonymkode: 70a38...688 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 16 år yngre enn deg. Forventer du virkelig da å finne en moden og reflektert voksen mann i sengen din? 🤦♂️ Anonymkode: 70a38...688 Har aldri tenkt å ha han i senga.. ikke etter alt det styret der. Ts Anonymkode: a7f42...945
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 16 år yngre enn deg. Forventer du virkelig da å finne en moden og reflektert voksen mann i sengen din? 🤦♂️ Anonymkode: 70a38...688 Kommer litt an på hvor gammel jeg er der da... vil tro menn 30+ må begynne å bli voksen Anonymkode: a7f42...945
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Å hva tenker du og oppnå med denne tråden? At vi skal sitte å le med deg om en som tydeligvis har noen issues? Anonymkode: c48da...c2d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hva tenker du og oppnå med denne tråden? At vi skal sitte å le med deg om en som tydeligvis har noen issues? Anonymkode: c48da...c2d Bare enda en tråd om ikke så viktige ting i folks liv. Diskutere. Utveksle meninger... nothing more. Anonymkode: a7f42...945
Kragebein Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm
Ardenus Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Ikke så mye å forklare her, han vil ha sex med deg, han er kåt og bruker deg for å fjerne kåtheten, du får jo selv velge hvor mye han skal bruke deg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 Æsj, om jeg fikk video av en som runket med fleshlight så hadde jeg blitt så uvel!!😣 Anonymkode: 93e8f...d51 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #11 Skrevet 8. januar 2020 Er han rundt 34 år fra Lørenskog? Anonymkode: 325be...f28
Cinnamondiva Skrevet 10. januar 2020 #12 Skrevet 10. januar 2020 Han høres ut som en tøm og røm mann. Ikke så veldig romantisk han der gitt. Finn deg noe bedre
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #13 Skrevet 10. januar 2020 Denne tråden virker å være en oppgave for Dikemark sykehus. Anonymkode: 670cc...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden virker å være en oppgave for Dikemark sykehus. Anonymkode: 670cc...ab3 Ha ha ha Anonymkode: a7f42...945
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 Ts har ikke hørt noe mer så case closed og Dikemark fikk en seng ledig😂😂 Anonymkode: a7f42...945
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå