AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Fikk meg et skikkelig slag mot panna tidlig i desember, har ikke kommet meg enda...vondt i nakken, og jeg blir plutselig skikkelig svimmel...spesiellt ille er det på rulletrapper etc. eller i bil...og store folkemengder er ikke moro...liker ikke ting nært på en måte.. og sliter med å følge enkelte ting på TV.. spesielt når ting er raskt eller snurrende... Vært sykemeldt en hel måned...og skammer meg på tross av at det har vært en god grunn... Jeg er usikker på hvordan jeg skal tenke videre...har mange gode dager men skal lite til før det snurrer. Noen med lignende erfaringer der ute? Hva lønner seg? Bør jeg jobbe på tross av dette...eller bør jeg ikke trigge dette...? Redd for å bli slik....for det er slitsomt... Har tatt ct uten at den viser skader... Anonymkode: 86a5b...ecc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Ville tatt turen til legen igjen og sagt i fra. Hvis du er så svimmel at du snurrer burde du kanskje blitt testa for krystallsyken. Anonymkode: 325f4...290 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Jeg ville også tatt dette opp med legen og høre. Har du sett på denne: https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/nevrokirurgi/hjernerystelse-senfolger/?page=1 Der står det at det er vanlig, at du har svært gode prognoser for at det skal forsvinne igjen, og at du må tilpasse aktivitetene dine etter hva som gjør vondt. Forstår at du synes det er ubehagelig å være sykemeldt, men denne gangen er det din tur til å trenge det. Hvis du ikke tilpasser deg, kan det ende med å være lengre. Anonymkode: 1a64a...5ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå