AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Er du lei, deppa, kjeder deg eller trenger noe annet å tenke på? Ta frem ark og blyant og begynn å tegne. Landskap, en blomst etc. Det er så avslappende og samtidig skape noe. Har tegnet så mye i det siste, og visste ikke at jeg kunne å tegne. Prøv!! Anonymkode: 470cc...781 4
Silva Pluvialis Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Så utrolig vakkert at du har funnet en uttrykksmåte som fungerer for deg. Har du vurdert kunst- og uttrykksterapi?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 5 minutter siden, Gorilla skrev: Så utrolig vakkert at du har funnet en uttrykksmåte som fungerer for deg. Har du vurdert kunst- og uttrykksterapi? Bare sitter å tegner hjemme. Mest når jeg kjeder meg eller er litt lei.. fin måte å skape noe på. Har ikke tenkt på det som terapi, men det gir meg glede og få bruke kreativiteten. Men nå er det full rulle med jobb igjen, så spørs om jeg finner tid da.. men fint er det hvertfall Anonymkode: 470cc...781 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Ja det er beroligende.. Anonymkode: 1d313...7fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå