Gjest Blekfet Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette hørres jo helt fantastisk ut! En pille som gjøre deg både brun uten sol og brunstig! http://avd.rikshospitalet.no/hps/nyttognyt...g/melanotan.htm Denne artikkelen er fra 2003, men ryktene sier at det snart skal lanseres på markedet, sikkert svindyrt Det er lov å drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 2. juni 2005 #2 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja det er lov å drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #3 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja det er lov å drømme Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 3. juni 2005 #4 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil ikke bli forvekslet med en forstørret versjon av de dukkene som selges i lekebutikken. Alle barn bare drar i armene mine og "bare må ha meg" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbiewannabe Skrevet 3. juni 2005 #5 Del Skrevet 3. juni 2005 Oi.. hvem vet. Kanskje det funker? Skulle likt å prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2005 #6 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil ikke bli forvekslet med en forstørret versjon av de dukkene som selges i lekebutikken. Alle barn bare drar i armene mine og "bare må ha meg" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 3. juni 2005 #7 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, det høres fantastisk ut. Jeg tror samme produsent har piller som virker mot motvind og regnvær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå