Gå til innhold

Virgin river - hva i alle dager er dette???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mange andre har jeg sett de seriene som er å se og satte tilslutt på Virgin river i ren desperasjon. 

Fy flate for et makkverk. 

Hva handler den egentlig om? Hva er poenget her? Hvorfor???????????????? Herregud. 

Anonymkode: f857b...3ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er en total kopi av Hart of Dixie (til og med samme legen 😳), men Hart of Dixie en en kjempefin serie 😍

Anonymkode: 2db2e...f97

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den er en total kopi av Hart of Dixie (til og med samme legen 😳), men Hart of Dixie en en kjempefin serie 😍

Anonymkode: 2db2e...f97

Ja virket som en dårlig etterlikning.. jeg så 2-3 episoder men tror ikke jeg gidder mer altså. TS du burde heller se Hart of Dixie :)

Anonymkode: 84b41...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Ja, har sett sesongen, syns hun borgermesteren ødelegger litt for den rollen er så dårlig spilt. Handler vel om kjærlighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er en total kopi av Hart of Dixie (til og med samme legen 😳), men Hart of Dixie en en kjempefin serie 😍

Anonymkode: 2db2e...f97

Nei, det er det ikke.

Serien er basert på en bokserie skrevet av Robyn Carr. Litt sånn kiosklitteratur-preg, klissete og romantisk med ganske mange klisjeer. Har faktisk lest heile serien, ble litt helta til tross for at jeg innså at dette ikke akkurat var kvalitetslitterstur. Tok d for d d var og d ble min guilty pleasure som jeg leste da jeg ville ha noe enkelt. 

Hadde neppe sett tvserien uten å ha lest bøkene. Men nettopp fordi jeg hadde et forhold til bøkene, ville jeg er serien. Helt ok serie, men må nok innrømme at jeg ikke ville likt den like godt om jeg ikke allerede kjente til karakrerene og bøkene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den serien veldig godt!

Godt vi er ulike 

 

Aldri sett Heart og Dixie

Anonymkode: 3f00e...66d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har hørt så mye truecrime i det siste at jeg følte omtrent hele første episode var en oppskrift på hvordan bli voldtatt og drept. 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: a2c7b...9b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan se heart of dixie?

Anonymkode: 16280...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den når jeg hadde sett gjennom første par episodene. Men enig i at borgermesteren er overspilt, og en dårlig karakter.

 

Anonymkode: a1ed4...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, likte den godt jeg. Jaja, godt vi er forskjellige da :) Hatet forresten Hart dixie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også serien! Har heller ikke sett Heart of Dixie. Likte ikke at slutten var så åpen, men skjønner at de vil bevare spennende om det blir flere episoder.

Anonymkode: 07599...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra 1-10, vil jeg si Virgin River er en OK 6'er. Fungerer godt til å hvile øynene på, handlingen var OK, men det var samtidig greit å bli ferdig med sesongen.

Anonymkode: 5155b...318

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien er jo ganske lett å fordøye, men jeg ser noen ganger sånne serier. Ser jo for eksempel Chesapeake shores også selv om den er litt tåpelig til tider, men noen ganger er det fint med litt lett underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Heart of Dixie, og hovedplottet er jo litt likt, men samtidig er jo seriene også veldig forskjellige. Jeg likte den veldig godt, jeg. Lettfordøyelig og koselig. Så den sammen med 10-åringen som også elsket den.

Anonymkode: bd3bf...dad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er veldig forutsigbar. Jeg liker godt plottet til Preacher og Michelle, spent på dette selv om jeg vet det ender godt og de blir sammen. 
 

Det som gjør meg litt sånn mhfm til denne type serie, er hvor fort Mel blir en del av byen, alt som skjer og så er plutselig Mel og Jack (?) der og skal hjelpe. De er alltid der og det er alltid heeelt naturlig at de to ordner opp sammen, ingen spør wtf gjør dere her.

 

Anonymkode: f350d...b9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som har sett sesong 2? Ja, vet, forutsigbar og lite original serie, men herregud som jeg koser meg! Nå blir det lenge å vente til sesong 3 🙁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Noen som har sett sesong 2? Ja, vet, forutsigbar og lite original serie, men herregud som jeg koser meg! Nå blir det lenge å vente til sesong 3 🙁

Ja så hele sesongen forrige helg. Synes det er en koselig og fin serie jeg!
 

Blir så sykt irritert på hun bitchy eksen. Har et lite håp om at hun dør under fødsel så får de ha ungene sammen så blir de «one big happy family» og alt ordner seg! Er vel innafor å si om en tv-karakter?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 63b0c...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja så hele sesongen forrige helg. Synes det er en koselig og fin serie jeg!
 

Blir så sykt irritert på hun bitchy eksen. Har et lite håp om at hun dør under fødsel så får de ha ungene sammen så blir de «one big happy family» og alt ordner seg! Er vel innafor å si om en tv-karakter?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 63b0c...fb8

Ja, hun er rimelig irriterende! Der har de gjort en god jobb med å gjøre henne uspiselig 😛

Håper det ikke blir et helt år til neste sesong. Jeg trenger å se fortsettelsen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt Virgin River 😊 Gleder meg til sesong 3. Syns det er frustrerende lite info om neste sesong fra Netflix.

Anonymkode: 1e175...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...