AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Del Skrevet 1. januar 2020 Noen som har tips til et enkelt treningsprogram man kan gjøre hver dag på morgenen? Gjerne noe som tar 10-15 min, som er lett å huske og som man ikke trenger noe utstyr for å gjennomføre? Ønsker gjerne få sterkere kjernemuskulatur og å bli sterkere, er det nok å bare ta planken, gjøre noen pushups og situps eller burde man ha et bedre sammensatt program? Er utrent fra før Anonymkode: c11be...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Del Skrevet 1. januar 2020 Kjernemuskulaturen er grei å trene opp hjemme med ulike øvelser - sjekk feks ut typiske turn-øvelser. Styrke kan du muligens bedre litt hjemme, men er veldig begrenset da det er utfordrende å øke motstand med mindre du er veldig kreativ. For å «stramme opp» / endre kroppssammensetning etc er du nødt til å legge inn litt mer innsats 😊 Men alt hjelper! Og er du veldig utrent og lite aktiv fra før så er tiltaket veldig fint! Masse lykke til 😊💪 Anonymkode: 3a5d5...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg tar 5 armhevinger - planken i ett min - utfall i ett min - 10 knebøy - og fem nye armhevinger. Tar ikke lang tid. Innbiller meg at jeg blir litt sterkere ved å gjøre dem hver dag. Gjør noen av øvelsene med strikk. Tenker å øke antall repetisjoner etterhvert. Anonymkode: 14355...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 1. januar 2020 #4 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg ville prioritert øvelser som armhevinger, bulgarsk splitt-knebøy, seteløft, russian twist, dead bug. Jobb 45 sek og pause 15 sek, 3 runder. Unnagjort på 18 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå