Gå til innhold

Enkelt treningsprogram man kan gjøre hver dag på morgenen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til et enkelt treningsprogram man kan gjøre hver dag på morgenen? Gjerne noe som tar 10-15 min, som er lett å huske og som man ikke trenger noe utstyr for å gjennomføre? Ønsker gjerne få sterkere kjernemuskulatur og å bli sterkere, er det nok å bare ta planken, gjøre noen pushups og situps eller burde man ha et bedre sammensatt program? Er utrent fra før :) 

Anonymkode: c11be...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjernemuskulaturen er grei å trene opp hjemme med ulike øvelser - sjekk feks ut typiske turn-øvelser. 

Styrke kan du muligens bedre litt hjemme, men er veldig begrenset da det er utfordrende å øke motstand med mindre du er veldig kreativ. 
 

For å «stramme opp» / endre kroppssammensetning etc er du nødt til å legge inn litt mer innsats 😊

 

Men alt hjelper! Og er du veldig utrent og lite aktiv fra før så er tiltaket veldig fint! Masse lykke til 😊💪

Anonymkode: 3a5d5...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 5 armhevinger - planken i ett min - utfall i ett min - 10 knebøy - og fem nye armhevinger. 

Tar ikke lang tid. Innbiller meg at jeg blir litt sterkere ved å gjøre dem hver dag. Gjør noen av øvelsene med strikk. Tenker å øke antall repetisjoner etterhvert. 

Anonymkode: 14355...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prioritert øvelser som armhevinger, bulgarsk splitt-knebøy, seteløft, russian twist, dead bug. Jobb 45 sek og pause 15 sek, 3 runder. Unnagjort på 18 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...