Gå til innhold

Å ikke motta bryllupsinvitasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, SupaWoman said:

Da er du altfor sent ute.

Nei det er jeg faktisk ikke 😂😂 

Anonymkode: e56c6...de9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt, TS. Du kan da ikke forvente å bli bedt til noen du ikke har hatt kontakt med de siste årene, bare fordi de tilfeldigvis er i slekt med deg. Da er det veldig barnslig å skulle bli sur. Men som noen andre sa, dersom dere ikke har kontakt til vanlig, vil jo ikke søskenbarnet ditt merke noe til den sure stemningen du prøver lage. Heldigvis.
Synd at du ikke har vært i bryllup til nå, men det kommer nok etterhvert. 

Anonymkode: f2918...b81

• Liker 9
Skrevet (endret)
På 1.1.2020 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge før er det egentlig forventet å motta en invitasjon til et bryllup som skal finne sted i sommer? 

Har ikke fått en invitasjon, og håper jo egentlig på det. Er søskenbarnet som skal gifte seg. Vet at de blir å be noen andre søskenbarn. Kjenner det irriterer meg hvis jeg ikke for en invitasjon. Syns det er dårlig om en ber noen. Hva er deres erfaringer rundt slikt? Det er jo tross alt ganske stort å blitt invitert i et bryllup, så er jo ikke rart det blir sur stemning om en ikke wr velkommen.  :)

Anonymkode: 300f7...0d2

Vet du om brudeparet har sendt ut invitasjoner ennå? Har de andre søskenbarna fått invitasjon og ikke du, eller er det noe annet som gjør at du tror at du ikke kommer til å bli invitert?

Endret av Roci
AnonymBruker
Skrevet

Legger denne ballen død nå. Lei av bare kritikk! Det eneste jeg uttrykket her var at jeg aldri har vært i et bryllup før, òg ønsker å bli bedt fordi at nå har jeg sjansen. 

Kjenne jeg blir matt, hva faen er det å diskutere? Et bryllup. Herregud altså. Dere for sikkert viljen deres med at jeg ikke blir bedt! Håper sjansen byr seg så kan jeg tilbake Jeg ble bedt! Og fuck of til alle som ikke unte meg det! 

Det er mange som har lite kontakt og blir bedt i et bryllup, nå må dere faen meg gi dere. Jeg er for å be alle, og sånn er det! Det er ikke snakk om hundrevis hwller, og økonomien her til disse er det ingenting å si på, så bare tullprat fra de som har sympati med økonomien. 

Som sagt, tror ikke jeg blir bedt så ta det med ro!!! Men blir jeg det så skal det jammen men dokumenteres her etter hvert :) tenk å lage en stor diskusjon ut av et bryllup til et ukjent menneske. Istedenfor kunne en bare vist forståelse for at JEG også konne tenke meg å oppleve det en gang i livet. Sjalusi er en stygg ting. Ikke rart det er krig i verden.

Melder meg herved ut. Orker ikke bruke energi på å diskutere med ukjente mennesker som ikke skjønner bedre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger denne ballen død nå. Lei av bare kritikk! Det eneste jeg uttrykket her var at jeg aldri har vært i et bryllup før, òg ønsker å bli bedt fordi at nå har jeg sjansen. 

Kjenne jeg blir matt, hva faen er det å diskutere? Et bryllup. Herregud altså. Dere for sikkert viljen deres med at jeg ikke blir bedt! Håper sjansen byr seg så kan jeg tilbake Jeg ble bedt! Og fuck of til alle som ikke unte meg det! 

Det er mange som har lite kontakt og blir bedt i et bryllup, nå må dere faen meg gi dere. Jeg er for å be alle, og sånn er det! Det er ikke snakk om hundrevis hwller, og økonomien her til disse er det ingenting å si på, så bare tullprat fra de som har sympati med økonomien. 

Som sagt, tror ikke jeg blir bedt så ta det med ro!!! Men blir jeg det så skal det jammen men dokumenteres her etter hvert :) tenk å lage en stor diskusjon ut av et bryllup til et ukjent menneske. Istedenfor kunne en bare vist forståelse for at JEG også konne tenke meg å oppleve det en gang i livet. Sjalusi er en stygg ting. Ikke rart det er krig i verden.

Melder meg herved ut. Orker ikke bruke energi på å diskutere med ukjente mennesker som ikke skjønner bedre. 

Hjelp, slapp av.

Anonymkode: ef776...6d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen reagerte på at du ville bli bedt i bryllup. Det var mer det at man må «regne med sur stemning.» 

Anonymkode: 3c494...f52

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2020 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Blir å be??? 

Anonymkode: 3a4ef...db0

«Kommer til å be». Nordover i landet sier de det. 

Anonymkode: e54b7...af4

Skrevet (endret)

Lykke til TS! Håper du blir bedt i bryllupet siden det tydeligvis betyr såpass mye. 

Endret av Puffaris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...