AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hei! Nå håper jeg på å få litt råd av dere. Jeg ble forkjølet i oktober; hoste og vanlig forkjølelse. Nå nesten tre mnd senere hoster jeg fortsatt. Jeg har vært hos tre forskjellige leger for å avdekke alvorlige sykdommer og alle prøvene er fine og alt er normalt. Men jeg hoster og jeg er så sliten av dette. Jeg hoster ikke når jeg sover eller spiser. Har dere noen som helst råd? Jeg har også tatt ut ferie hele jula for å slappe av og hadde håpet på å slutte å hoste, men den gang ei 🙁 Er virkelig sliten og håper inderlig noen har gode råd. Anonymkode: df83c...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Hostet i omtrent et år da jeg var mindre. Det ga seg av seg selv 🤷♂️ Sannsynligvis postinfeksiøst først og uvane/vond sirkel etterhvert... Mitt beste tips er egentlig å ikke hoste.. Det er ganske irriterende for slimhinnene med småhosting, så heller host litt skikkelig sjeldnere enn litt hele tiden. Anonymkode: efb3b...3cb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Vil tro det er blitt en uvane. Anonymkode: d0cba...6ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hostet i omtrent et år da jeg var mindre. Det ga seg av seg selv 🤷♂️ Sannsynligvis postinfeksiøst først og uvane/vond sirkel etterhvert... Mitt beste tips er egentlig å ikke hoste.. Det er ganske irriterende for slimhinnene med småhosting, så heller host litt skikkelig sjeldnere enn litt hele tiden. Anonymkode: efb3b...3cb Tusen takk for tipset! Jeg skal prøve å holde det inne og se om det forsvinner etter hvert. Anonymkode: df83c...a4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå