AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hei Plutselig får jeg ikke opp "E-konsultasjon" hos Helsenorge, men har bedt noen andre om å sjekke om de får det opp. Har vært mye syk og sykemeldt dette halvåret og brukt funksjonen en del. Har noen opplevd at den har forsvunnet? Er det mulig at de har tatt det bort uten varsel fordi de mener jeg har brukt det for mye...? Anonymkode: 18e2c...827
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Les meldingen som popper opp på skjermen når du går til helsenorge.no ... det har sikkert sammenheng med det. Helsenorgetjenestene er ustabile eller tidvis utilgjengelige ved årsskiftet På grunn av kommunesammenslåingen ved nyttår vil Helsenorge-tjenestene være ustabile eller tidvis utilgjengelige i en periode rundt nyttårsaften. Det vil blant annet ikke være mulig å bytte fastlege mellom klokken 15:00 den 31. desember 2019 og senest klokken 20:00 den 2. januar 2020, verken på helsenorge.no eller på telefon med Veiledning Helsenorge. Hvis du vet sikkert at du skal bytte fastlege i januar og ikke kan vente, bør du legge inn byttet på forhånd. Vi beklager ulempene dette medfører. Anonymkode: 1126f...d16 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Les meldingen som popper opp på skjermen når du går til helsenorge.no ... det har sikkert sammenheng med det. Helsenorgetjenestene er ustabile eller tidvis utilgjengelige ved årsskiftet På grunn av kommunesammenslåingen ved nyttår vil Helsenorge-tjenestene være ustabile eller tidvis utilgjengelige i en periode rundt nyttårsaften. Det vil blant annet ikke være mulig å bytte fastlege mellom klokken 15:00 den 31. desember 2019 og senest klokken 20:00 den 2. januar 2020, verken på helsenorge.no eller på telefon med Veiledning Helsenorge. Hvis du vet sikkert at du skal bytte fastlege i januar og ikke kan vente, bør du legge inn byttet på forhånd. Vi beklager ulempene dette medfører. Anonymkode: 1126f...d16 Nei. Det har vært borte lengre enn det. «Plutselig» er kanskje ikke rett ord hehe. Anonymkode: 18e2c...827
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Da har de sluttet å tilby E-konsultasjon. Mange legekontor tilbyr ikke dette. Anonymkode: db6b7...fc5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Jeg skulle også inn og skrive til legen i dag, og det var borte hos meg og. Håper det er en teknisk feil og kommer tilbake! Anonymkode: b4f6d...f84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå