AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har hatt et godt øye til en lenge, og jeg trodde han hadde det litt for meg også. De gangene vi møtes på felles aktivitet så prater vi mye og jeg merker han liker å snakke med meg, han er flørtende i blikket og ser stadig på meg med et blikk som gjorde at jeg trodde han var interessert i meg. Så for 15 dager siden kom han tilfeldigvis opp som venneforslag på Facebook. Jeg la han ikke til som venn, men sendte han en melding. Den har han ikke en gang åpnet. Eller han har nok lest den, men jeg ser ikke om den er lest siden han trolig ikke har "godtatt' den. Det var en helt vanlig og hyggelig melding. Nå føler jeg meg dum som trodde han likte meg og at jeg sendte en melding og ble på en måte avvist. Så er jeg litt lei meg også, for jeg har ikke tenkt på annet enn han i det siste. Tegnene fra han sin side var nok bare ønsketenkning siden jeg liker han. For det er sånn at alle får beskjed når en meldingsforespørsel kommer på Facebook ikkesant? Jeg får alltid varsel om det, andre jeg kjenner også. Anonymkode: d11de...fb4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Disse varslene er lett å gå glipp av, jeg får det ikke alltid med meg Anonymkode: f1f3d...364 2
Perspektiv Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Hvis dere ikke er venner, så havner den i egen tabb, og den er ikke alle som ser. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Varsler om meldinger fra folk du ikke er venn med kommer ikke automatisk opp. De legges i en annen mappe uten å "plinge" at du har fått en beskjed. Så kan man selv velge å motta den eller ikke når man endelig finner den. Anonymkode: c9be8...05f 1
Nastine Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Jeg får ikke varsel om melding fra ikke-venner når jeg er på ipadn.....
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 Du er bare nødt å komme over at alt skal være så kleint og farlig. Neste gang du møter ham, så si at du tok sjansen på å sende en melding, men føler deg dum nå, siden du ikke fikk svar. Et lite øyeblikks sårbarhet, i bytte mot en avklaring, eller potensielt noe bedre. Anonymkode: 77e39...dc1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et godt øye til en lenge, og jeg trodde han hadde det litt for meg også. De gangene vi møtes på felles aktivitet så prater vi mye og jeg merker han liker å snakke med meg, han er flørtende i blikket og ser stadig på meg med et blikk som gjorde at jeg trodde han var interessert i meg. Så for 15 dager siden kom han tilfeldigvis opp som venneforslag på Facebook. Jeg la han ikke til som venn, men sendte han en melding. Den har han ikke en gang åpnet. Eller han har nok lest den, men jeg ser ikke om den er lest siden han trolig ikke har "godtatt' den. Det var en helt vanlig og hyggelig melding. Nå føler jeg meg dum som trodde han likte meg og at jeg sendte en melding og ble på en måte avvist. Så er jeg litt lei meg også, for jeg har ikke tenkt på annet enn han i det siste. Tegnene fra han sin side var nok bare ønsketenkning siden jeg liker han. For det er sånn at alle får beskjed når en meldingsforespørsel kommer på Facebook ikkesant? Jeg får alltid varsel om det, andre jeg kjenner også. Anonymkode: d11de...fb4 Han vet faktisk ikke om meldingen! Jeg har selv fått meldinger på messenger fra folk som okke er på vennelist som jeg har sett lenge etterpå. Funnet de helt tilfeldig. Jeg har aldri fått varsel om meldingsforespørsler. Legg han til som venn da vel! Anonymkode: f2501...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 Har også opplevd å få meldinger av folk jeg ikke er venn med, og som derfor legger seg i den «andre inboxen». Har gått uker og måneder før jeg har oppdaget at det ligger noe der. Så kan jo godt hende han rett og slett ikke har sett meldingen. Anonymkode: 3f454...25c
exictence Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 Man får ikke varsel om melding, hvis man ikke har haket av at man ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #10 Skrevet 1. januar 2020 26 minutter siden, Nastine skrev: Jeg får ikke varsel om melding fra ikke-venner når jeg er på ipadn..... Ikke jeg heller, på iPhone. Må sjekke på jobbtlf (android)eller dra frem pcen. Anonymkode: cd703...ae4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #11 Skrevet 1. januar 2020 Ja man får beskjed når man får venneforespørsel. Men ikke alltid når man får melding. Enten er han på romjulsfylla og vil rydde veggen sin fin før han godtar deg, eller så holder han nok på/har dame og vil unngå å bli avslørt av hun i å ha flørta med noen. Ikke krisemaksimer, for dette handler ikke om at det er noe galt med deg eller at du gjorde noe galt, det handler om han. Så ikke ta det personlig. Men godtar han ikke, og fortsetter å flørte når dere ses så ville jeg oversett det. Ikke gi han fordelen av å kunne flørte med andre damer bak ryggen på den han er sammen med i virkeligheten Anonymkode: e63dc...720 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå