AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hei Niesen min fikk macbook air for 3 år siden og har beukt den til nå. Det var jeg som hjalp med å få igang pc en, og opprettet apple id osv men nå husker jeg ingenting hva jeg gjorde, det er den eneste apple produktet jeg har vært borti. Nå vil hun endre email som står på account. Når jeg går inn i systemvalg, så skal man kunne trykke på kontoinformasjon, også legge inn den nye emailen, men denne er grått, og ikke mulig å trykke på. Når jeg prøver å logge av icloud helt nederst, kommer et nytt vindu med et apple id eller icloud id og vil den ha et passord, jeg hverken husker passordet eller denne apple iden. Jeg prøvde å logge på denne på apple id lodin på en annen pc for å se om jeg kan få tilbakestilt passord, men den soer at denne apple id ikke eksisterer. Jeg er så confused. Noe av dokumentet som jenta hadde ble forsvunnet i tillegg. Hva er galt? Hvorfor står den med en apple id som ikke eksisterer? Og jeg kan jo ikke gjøre noe når jeg ikke kan legge inn passord for å bekrefte sletting eller avlogging, da apple iden ikke eksisterer... Anonymkode: 86c0f...fb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå