AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #21 Skrevet 4. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som synes at denne nattesten virker urettferdig overfor de som er lave? Anonymkode: 502f2...e85 Enig, nattestene burde fjernes hvis de ikke klarer å lage en mer rettferdig konkurranse. Usikkert hvem som vinner, men det er helt sikkert ingen av kvinnene denne sesongen. Anonymkode: 92934...3ae 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #22 Skrevet 4. januar 2020 Enig i at nattestene burde fjernes. Dette er urealistisk, men jeg synes at alle deltakerne burde vært med til slutten. Det er så ulike typer av konkurranser i hvert program og de er gode på ulike ting, så jeg hadde likt å se alle i alt og samle poeng hele veien. Anonymkode: d4bbc...472 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #23 Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev: Jeg klarte bare ikke å se forskjell på hun discodanseren og bjj-utøveren. De var jo kliss lik! Danseren snakket østlandsk, så holder styr på hvem de er når de prater, men å se forskjell på dem? Ikke sjangs 😛 Jeg heier på Odd-Bjørn, for han er så utrolig trivelig Men ser litt mørkt ut, da.. Anonymkode: 01881...f7d Haha helt enig. Stusset på det samme. De har tilnærmet helt lik hårfarge, og tegner øyebryn i samme farge. Anonymkode: 73d87...739
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #24 Skrevet 5. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at nattestene burde fjernes. Dette er urealistisk, men jeg synes at alle deltakerne burde vært med til slutten. Det er så ulike typer av konkurranser i hvert program og de er gode på ulike ting, så jeg hadde likt å se alle i alt og samle poeng hele veien. Anonymkode: d4bbc...472 Eventuelt kunne de jo hatt det sånn at man beholdt poengene hele veien ut, også gikk halvparten med færrest poeng ut halvveis i programmet. Anonymkode: 92934...3ae 1
Anonymburker Skrevet 5. januar 2020 #25 Skrevet 5. januar 2020 På 1.1.2020 den 20.37, MiniMjau skrev: Kjente mannfolk, helt ukjente damer for meg. Delvis enig. Litt mer profilert på herresiden. Kjente godt til Kari Mette Johansen, Ingvill Måkestad Bovim og hadde jo hørt om Kjersti Buuas. Hun Madeleine og Margareth var helt ukjente for meg. 1
Djækklåsst Skrevet 5. januar 2020 #26 Skrevet 5. januar 2020 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at nattestene burde fjernes. Dette er urealistisk, men jeg synes at alle deltakerne burde vært med til slutten. Det er så ulike typer av konkurranser i hvert program og de er gode på ulike ting, så jeg hadde likt å se alle i alt og samle poeng hele veien. Anonymkode: d4bbc...472 Enig i dette. På ingen måte urealistisk. Nå forsvinner jo folk før man har lært dem å kjenne. De kunne latt topp 3 samlet sett til slutt få gå rett til en slags semifinale, og latt resten kjempe om en 4. plass, for å holde en viss spenning, og så hatt noen avgjørende konkurranser for å redusere fra 4 til 3 og fra 3 til 2, og deretter finale, omtrent som vanlig. Endret 5. januar 2020 av Djækklåsst
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #27 Skrevet 5. januar 2020 På 3.1.2020 den 19.55, Djækklåsst skrev: Odd-Bjørn skadet under innspilling, tyder vel dessverre på at han ikke når så langt, men vi får se: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pLxJM6/odd-bjoern-hjelmeset-operert-ingen-skigaaing-i-vinter Synd ! Herlig sjarmerende dialekt og humor, personlighet. Men begynner dessverre å dra på åra. Magnus Moan er jo bare LITT for sexy da ....... (smeeelt) Anonymkode: 4406e...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #28 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synd ! Herlig sjarmerende dialekt og humor, personlighet. Men begynner dessverre å dra på åra. Magnus Moan er jo bare LITT for sexy da ....... (smeeelt) Anonymkode: 4406e...e3d Magnus Moan er en tapertype. Ikke tilfeldig at han aldri vant noe som helst individuelt. Trodde han var kombinertsportens svar på Northug, men så utrolig usjarmerende og fullstendig fri for glimt i øyet. Tidenes sjokk om han skulle vinne Mesternes Mester. For øvrig er han jo ingen mester, så burde ikke fått være med. Anonymkode: 17ac8...a60 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #29 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Magnus Moan er en tapertype. Ikke tilfeldig at han aldri vant noe som helst individuelt. Trodde han var kombinertsportens svar på Northug, men så utrolig usjarmerende og fullstendig fri for glimt i øyet. Tidenes sjokk om han skulle vinne Mesternes Mester. For øvrig er han jo ingen mester, så burde ikke fått være med. Anonymkode: 17ac8...a60 Driter fullsendig i hva han har vunnet og ikke, i mine øyne er han råkjekk og maaad sexy ! Anonymkode: 4406e...e3d 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #30 Skrevet 5. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driter fullsendig i hva han har vunnet og ikke, i mine øyne er han råkjekk og maaad sexy ! Anonymkode: 4406e...e3d Bare synd han er fullstendig klar over det selv! Har alltid likt Moan, men det er mest fordi han er trønder, men nå synes jeg han har blitt ganske så cocky på en meget usjarmerende måte. I motsetning til Northug som klarer å være det med glimt i øyet sånn at han faktisk blir sjarmerende. Anonymkode: ddffc...36d 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #32 Skrevet 5. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare synd han er fullstendig klar over det selv! Har alltid likt Moan, men det er mest fordi han er trønder, men nå synes jeg han har blitt ganske så cocky på en meget usjarmerende måte. I motsetning til Northug som klarer å være det med glimt i øyet sånn at han faktisk blir sjarmerende. Anonymkode: ddffc...36d Ja, det er forskjellen. Klar over hva? Finnes ikke sexy. En pinglete, usikker gutt som prøver å kompensere for sin egen usikkerhet. Anonymkode: 17ac8...a60 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #33 Skrevet 5. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare synd han er fullstendig klar over det selv! Har alltid likt Moan, men det er mest fordi han er trønder, men nå synes jeg han har blitt ganske så cocky på en meget usjarmerende måte. I motsetning til Northug som klarer å være det med glimt i øyet sånn at han faktisk blir sjarmerende. Anonymkode: ddffc...36d Northug synes jeg ligner mer på en snuskall fra de dype skoger, like sexy som en hoggestabbe. Anonymkode: 4406e...e3d 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #34 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har også en crush på herr Moan 🥰 Anonymkode: f90ac...369 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #36 Skrevet 6. januar 2020 6 timer siden, calium skrev: Noen som vet hvor i Kroatia de er? Zadar. Anonymkode: ddffc...36d 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #37 Skrevet 10. januar 2020 På 5.1.2020 den 16.25, AnonymBruker skrev: Magnus Moan er en tapertype. Ikke tilfeldig at han aldri vant noe som helst individuelt. Trodde han var kombinertsportens svar på Northug, men så utrolig usjarmerende og fullstendig fri for glimt i øyet. Tidenes sjokk om han skulle vinne Mesternes Mester. For øvrig er han jo ingen mester, så burde ikke fått være med. Anonymkode: 17ac8...a60 Som jeg sa. Ikke akkurat noe sjokk at denne tapertypen røk ut så tidlig. Anonymkode: 17ac8...a60 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #38 Skrevet 10. januar 2020 Hvorfor valgte Magnus Ingvill til duell? Hun var jo midt på lista. Dårlig gjort. Helt greit at han gikk ut. Anonymkode: d4bbc...472 12
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #39 Skrevet 10. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor valgte Magnus Ingvill til duell? Hun var jo midt på lista. Dårlig gjort. Helt greit at han gikk ut. Anonymkode: d4bbc...472 Og hvorfor gikk han bortimot inn for å tape i sykkelkonkurransen? Kunne ungått natt-test om han hadde vært litt smartere taktisk. Men som sagt er han en typisk tapertype, som hele karrieren hans viser. Anonymkode: 17ac8...a60 1
Shai Skrevet 10. januar 2020 #40 Skrevet 10. januar 2020 On 1/5/2020 at 4:25 PM, AnonymBruker said: Magnus Moan er en tapertype. Ikke tilfeldig at han aldri vant noe som helst individuelt. Trodde han var kombinertsportens svar på Northug, men så utrolig usjarmerende og fullstendig fri for glimt i øyet. Tidenes sjokk om han skulle vinne Mesternes Mester. For øvrig er han jo ingen mester, så burde ikke fått være med. Anonymkode: 17ac8...a60 On 1/5/2020 at 7:03 PM, AnonymBruker said: Ja, det er forskjellen. Klar over hva? Finnes ikke sexy. En pinglete, usikker gutt som prøver å kompensere for sin egen usikkerhet. Anonymkode: 17ac8...a60 2 hours ago, AnonymBruker said: Som jeg sa. Ikke akkurat noe sjokk at denne tapertypen røk ut så tidlig. Anonymkode: 17ac8...a60 1 hour ago, AnonymBruker said: Og hvorfor gikk han bortimot inn for å tape i sykkelkonkurransen? Kunne ungått natt-test om han hadde vært litt smartere taktisk. Men som sagt er han en typisk tapertype, som hele karrieren hans viser. Anonymkode: 17ac8...a60 Herregud, hva er det med deg??? Hva slags agenda mot navnet og ryktet til Magnus Moen er det du fremstiller her? Magnus Moan virker da som en kjempetrivelig fyr! Som vanlig er det god stemning inne på villaen uten synlige gnisninger deltakerne imellom. Hadde han vært så forferdelig som innleggene dine beskriver hadde han vel ikke vært en del av gjengen i huset. Klart han har konkurranseinstinkt og blir sur når han taper, men sånn er det med toppidrettsutøvere. Hadde de ikke vært så lite glad i å tape hadde de vel ikke nådd så langt opp heller. Jeg synes det var synd han røyk, men Ingvill er en av mine favoritter der inne så det måtte vel bli sånn i denne nattduellen. Dessverre 🤷♀️ 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå