Gå til innhold

Mesternes Mester 2020

Nevian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Emil, Odd-Bjørn og Eirik har jo alle herlige personligheter! Håper Emil går helt til topps. Ellers så kjenner jeg ikke til så mange av de andre, hadde vært fint om en jente vant i år da selvsagt. 

Anonymkode: 651f1...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballspillere pleier å komme langt i konkurransen. Hadde vore kjekt med en kvinnelig vinner igjen. Liker godt personligheten til Odd-Bjørn. Håper han kommer langt. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, MiniMjau said:

Kjente mannfolk, helt ukjente damer for meg. 

Samme her, har de gått tom for kvinnelige kjendisutøvere som har lagt opp? Tipper de har strukket seg langt for Marit Bjørgen, foreløpig uten hell. 

Anonymkode: f4b51...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes det hadde vært på tide med en konkurranse mellom tidligere vinnere nå. Blir for mange ukjente med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hørt om åtte av ti, to helt ukjente damer. Ellers er det vel omtrent som vanlig, pleier ikke være noe mer superkjendiser enn det de har samlet denne gangen. Man husker det gjerne annerledes, etter som man blir bedre kjent med deltakerne underveis mens man ser på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på :)

Har foreløpig ingen favoritt, men tror Magnus Moan og han roeren Erik (husker ikke etternavnet) kommer langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Happy-Face said:

Har man allerede vunnet en sesong av denne TV-serien, hvorfor skal disse vinnerne gidde å være med en hel sesong til?

For å vinne over de andre vinnerne :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarte bare ikke å se forskjell på hun discodanseren og bjj-utøveren. De var jo kliss lik! Danseren snakket østlandsk, så holder styr på hvem de er når de prater, men å se forskjell på dem? Ikke sjangs 😛

Jeg heier på Odd-Bjørn, for han er så utrolig trivelig :)  Men ser litt mørkt ut, da..

Anonymkode: 01881...f7d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte bare ikke å se forskjell på hun discodanseren og bjj-utøveren. De var jo kliss lik! Danseren snakket østlandsk, så holder styr på hvem de er når de prater, men å se forskjell på dem? Ikke sjangs 😛

Jeg heier på Odd-Bjørn, for han er så utrolig trivelig :)  Men ser litt mørkt ut, da..

Anonymkode: 01881...f7d

Odd-Bjørn skadet under innspilling, tyder vel dessverre på at han ikke når så langt, men vi får se:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pLxJM6/odd-bjoern-hjelmeset-operert-ingen-skigaaing-i-vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det ingen muligheter for teksting? Har smart TV... 

Anonymkode: b26b3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det lenger intro av deltakerne i år? Det blir litt for langt, orker ikke følge med😅 VIP bare se konkurransene. Burde vært 4 konkurranser hver episode. 

Anonymkode: d4bbc...472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.1.2020 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Emil, Odd-Bjørn og Eirik har jo alle herlige personligheter! Håper Emil går helt til topps. Ellers så kjenner jeg ikke til så mange av de andre, hadde vært fint om en jente vant i år da selvsagt. 

Anonymkode: 651f1...3a7

Har Eirik en herlig personlighet? Så du hvordan han oppførte seg i Råskap? Makan til drittsekkoppførsel. 

Anonymkode: ed21c...c1a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bare meg som synes at denne nattesten virker urettferdig overfor de som er lave? 

Anonymkode: 502f2...e85

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lenger intro av deltakerne i år? Det blir litt for langt, orker ikke følge med😅 VIP bare se konkurransene. Burde vært 4 konkurranser hver episode. 

Anonymkode: d4bbc...472

Jeg har også gått lei av de presentasjonene. Nå spoler jeg bare frem til selve konkurransene. Da er en episode raskt unnagjort. Får jo ikke satt meg skikkelig til rette for å slå ihjel en time på den måten, men det får bare være.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dag Erik Pedersen blir brunere og brunere og rundere og rundere for hvert år.

Anonymkode: 17ac8...a60

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...