AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Har du spist for mye i julen, eller har du klart å holde deg til normale mengder? I så fall hva har du spist for mye av, mat generelt eller godsaker, julekaker ol? For min del har jeg ikke spist noe særlig mer søtsaker enn jeg vanligvis gjør, men jeg spiser litt i overkant mye godteri til vanlig også. Heldigvis liker jeg ikke julekaker. Men jeg har spist mye mer mat enn jeg gjør til vanlig. Fet og god mat med mye deilig tilbehør. Jeg merker faktisk at jeg har lagt på et par kilo. Blir hardt å gå tilbake til vanlige rutiner. Og samt at jeg absolutt burde kutte ned på søtsaker til vanlig også. Hva med dere? Anonymkode: fa4de...d1b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Nei, ikke spist mer enn vanlig.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Nei. Mulig jeg er fryktelig rar, men jeg spiser faktisk mindre i jula enn ellers i året. Anonymkode: ae5ca...222 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har spist en del pepperkaker og sjokolade jeg vanligvis ikke ville spist på en ukedag, men har prøvd å begrense meg. Har verken gått opp eller ned i vekt. Anonymkode: 802a6...319
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Sammensetningen av mat har jo selvfølgelig vært litt annerledes. Mye mer kjøtt enn jeg vanligvis spiser. Men jeg klarer ikke å bli ubehagelig mett, så mengdene har vært normale. Jeg liker ikke snop og søtt, så det blir ikke noe godteri og kaker. Noe mer alkohol. Gjetter jeg har gått litt ned. Da jeg trener hver dag når jeg har fri. Men pleier ikke veie meg. Anonymkode: 52577...422 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Mulig jeg er fryktelig rar, men jeg spiser faktisk mindre i jula enn ellers i året. Anonymkode: ae5ca...222 Samma her. Gått ned i jula..alt stresset sikkert. Anonymkode: e41c1...20b 2
Gjest justloseit Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 Ja, har spist mer enn til vanlig. Liker heldigvis ikke julekaker og går fort lei av godteri. Men julemat har jeg forsynt meg grovt av haha. Har i tillegg drukket mer vin og sukkerholdig drikke enn jeg gjør til vanlig. Men det har vært en planlagt utskeielse og jeg angrer ikke på noen ting.
Gjest Forumhei Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 Ja!😁 går opp 5 kg hver desember 🥂🥂! vekten er borte på 4-5 uker lett, trener tunge baseløft 3x uke og spiser ren mat igjen så fikser det seg selv.
Tessa12 Skrevet 1. januar 2020 #10 Skrevet 1. januar 2020 Nei faktisk ikke, klarer ikke å være stappmett hele tida. Så ikke spist noe mer enn normalt, utenom den ene dagen vi hadde pizza, hjemmelaget med rester av julemat. Går alltid på en smell da. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #11 Skrevet 1. januar 2020 Ja. Jeg spiser alltid masse mat, men i julen spiser jeg noe godteri, noe jeg aldri gjør ellers. Og rødvinsgløgg med masse mandler og rosiner. Og en øl eller to nesten hver dag. Tror jeg har lagt på meg tre kilo siden november (det med gløgg og pepperkaker og risgrøt med sukker etc, foregår jo hele advent også, ikke bare i selve julen...). Men, det får alltid over av seg selv i løpet av januar, for nå har jeg jo avsmak bare av tanken på noe usunt. Slutt på alkohol, brus, juice, pepperkaker, karameller, is, sukker. Men ikke slutt på pinnekjøtt og sånn enda... Anonymkode: 423df...a02 1
Applehead Skrevet 1. januar 2020 #12 Skrevet 1. januar 2020 Jepp, spist alt for mye... og brus hver dag... 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Skrevet 1. januar 2020 Tror jeg spiser mindre i jula enn til vanlig. Og gleder meg til første måltid med salat. Er lei av alt som heter jul, så jeg gleder meg til å spise masse grønnsaker. Anonymkode: fd031...ac6 1
Miramira95 Skrevet 1. januar 2020 #14 Skrevet 1. januar 2020 🤣 Huff, ja, alt for mye! Men det er jo jul bare en gang i året 😄 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Skrevet 1. januar 2020 Nei, sikkert spist litt mer enn vanlig, men det er lov å kose seg litt ekstra i julen. Anonymkode: e9389...95c 1
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2020 #16 Skrevet 1. januar 2020 For mye vet jeg ikke. Men mer enn på vanlige dager. Jeg legger ikke på meg.
addict Skrevet 1. januar 2020 #17 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har definitivt gjort det! Og kost oss med øl hver kveld. Føler kroppen har råtnet innvendig 😬 Gleder meg til å morgen, da er vi endelig ferdige med rester og fri og kos og snop og alt som er. Da blir det havregryn og grønnsaksuppe 😂 1
tussi680 Skrevet 1. januar 2020 #18 Skrevet 1. januar 2020 Har spist julemat, som ribbe og det som hører med der, men går ikke opp over to kg. Men har alltid dårlig samvittighet. Går morgenturer nå. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #19 Skrevet 1. januar 2020 Nei, stabil vekt. Har spist litt mindre pga influensa Anonymkode: 633f2...7ca
Brunhilde Skrevet 1. januar 2020 #20 Skrevet 1. januar 2020 Ja, har spist mer sjokolade enn jeg pleier og drukket litt mer vin, men nå er det hverdag igjen og tilbake til sunne vaner. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå