Gå til innhold

Pult flere damer uten kondom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert infertil, ikke noe stress, da får du aldri egne barn.

Anonymkode: f3d98...c26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg også da jeg var ung og dum. Ble aldri gravd, og fikk aldri kjønnssykdom. Flaks, tenker med gru på det nå. 

Anonymkode: f692a...1ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert infertil, ikke noe stress, da får du aldri egne barn.

Men han kan uansett få kjønnssykdommer.

Anonymkode: 7c11b...914

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Og krav fra namsmannen om ubetalte barnebidrag er  underveis !.  Du er avslørt igjennom DNA -tester

I 2020 er loven endret!

Anonymkode: 4bb4d...851

Gjest Warrior
Skrevet

Det finnes faktisk damer der ute som passer på at de ikke blir gravid med hvem som helst. Går på pillen f.eks. Kan heller si det er uflaks at ei ons blir gravid. 

Ja det finnes kjerringer som blir gravid og ikke sier i fra til barnefar. Stygt gjort både mot faren og barnet😡

Kondom er alltid lurt for sikkerhetsskyld når det er snakk om ons. Du vet aldri hva du møter på. Dessuten er sex godt både med og uten kondom. Skjønner meg ikke på de som ikke kjenner noe..

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det nok du som skiller deg ut. Men liker at du gjør det :) 

Anonymkode: 1bedd...5fc

Takk! Men hva gjør du om en mann ikke vil bruke gummi? sier du nei eller tar du sjansen?

AnonymBruker
Skrevet

Men han kan uansett få kjønnssykdommer.

Anonymkode: 7c11b...914

Ser ikke ut som den tanken har slått ham...håper han ikke får herpes..., eller gonoré som nå begynner å bli antibiotikaresitent....😏

AnonymBruker
Skrevet

Har du testet deg da? Mange kjønnssykdommer som ikke gir særlig med symptomer. Som klamydia de første månedene, herpes, hiv, HPV. 

Anonymkode: 47934...617

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo selv at jeg er trygg

Hva i alle dager?!? Trygg for graviditet ja, men ikke for kjønnssykdommer. Det paradoksalet er jo at en graviditet avslutter man jo bare med en enkel abort, mens kjønnssykdommer kan man slite med lenge, spesielt om det er gonorré eller annet svineri.

Anonymkode: c34aa...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Skoleferien er over på mandag. Da behøver du ikke kjede deg hjemme lenger! 😆

Anonymkode: 3524f...4be

• Liker 1
Skrevet

Deilig med risikosex? Du er 100% i lomma på tilfeldige kvinner. De kan dømme deg til et liv som avlastingsforelder om de ønsker det. Fatter ikke at du får sove, dette må jo plage deg noe jævlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2020 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Da er det nok du som skiller deg ut. Men liker at du gjør det :) 

Anonymkode: 1bedd...5fc

Da skiller nok jeg meg ut også. 

hadde jeg fått vite at ei dame hadde flydd rundt og uten dong i tillegg hadde jeg avsluttet det hele og reist til doktoren. 

nok så sitte der med tårer i øynene for noe er galt en gang i livet. Har også opplevd at en jente ble sur for at jeg ville ha dong. Får liksom ikke blitt mer billig trash da i mine øyne.

Anonymkode: 7ead8...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Da har vel man vært heldig med de utvalgte. Større sjanse for å få noe når man har hatt flere partnere. Best å spille safe, men HPV kan smitte selv med bruk av kondom.

Anonymkode: 3c4fb...4b2

Skrevet

Jeg tenker at TS har brukt opp flaksen, og bør bassere seg på å minimere uflaks i framtida. Frem med dongen, besøk legen, eventuelt vurder å slutte å pule rundt.

Alle jeg har kjent som har pult rundt har før eller siden endt opp med å hoppe til køys med noen i en ONS som de aldri glemmer og aller helst skulle hatt til partner. Vi har kjønnsykdommer du aldri blir kvitt, og "prisen" for en lausunge begynner på 1 mill. Det finnes år om annen sjarmører som puler på seg 3-4 unger med forskjellige damer over kort tid.

Skrevet
På 1.1.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Som ung mann har jeg pult over 30 damer noen flere ganger. Alltid uten kondom bortsett fra to ganger da de insisterer. Til og med kg damer har fått kuken min med sprut.

Jeg har aldri fått sykdommer eller blitt far (så jeg vet om). Har jeg hatt flaks eller.....hvem vet hvorfor. 

Noen damer og menn med erfaringer som har noe å fortelle.  

Anonymkode: 7040c...344

Hvis du reelt sett er frisk - dvs. Du har ikke pult på 3 måneder og så testet negativt på alt av kjønnssykdommer OG infeksjonssykdommer (som HIV) så har du hatt flaks. 

Men intet tre vokser inn i himmelen, så kanskje greit å gi seg mens leken er god. 

Nope, jeg har aldri ønsket verken å få barn med en random jente, eller herpes/hiv. Alltid brukt kondom frem til fast forhold og begge har vært og testet seg.

• Liker 1
Skrevet

Har du også pult uten kondom? Makan altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...