Gå til innhold

Pult flere damer uten kondom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ung mann har jeg pult over 30 damer noen flere ganger. Alltid uten kondom bortsett fra to ganger da de insisterer. Til og med kg damer har fått kuken min med sprut.

Jeg har aldri fått sykdommer eller blitt far (så jeg vet om). Har jeg hatt flaks eller.....hvem vet hvorfor. 

Noen damer og menn med erfaringer som har noe å fortelle.  

Anonymkode: 7040c...344

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Og krav fra namsmannen om ubetalte barnebidrag er  underveis !.  Du er avslørt igjennom DNA -tester

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert bare ung. Bare pass deg når du blir eldre, for da har sikkert mange av damene du piler pådratt seg noen sykdommer ved hjelp av tiden som går. 

Når det gjelder graviditet, så har damer eggløsning tre dager i måneden. Så det er fare for å gjøre dem gravide i ca fem dager. Du har nok bare hatt flaks med syklusen deres. 

Anonymkode: c9970...30e

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Og snart ringer det på døra de og der står det en stor gjeng, som sier i kor, "gled deg pappa, her er vi"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om ei som fikk hepatitt fordi hun hadde sex i fylle med en fyr som ikke ville ha på kondom. Viste seg at hun ikke var den eneste. Skulle jo tro at slikt var kriminelt.

Anonymkode: 0a31e...e9e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Og krav fra namsmannen om ubetalte barnebidrag er underveis !

Det kan nå komme men burde vel dukket opp om så var tilfelle. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om ei som fikk hepatitt fordi hun hadde sex i fylle med en fyr som ikke ville ha på kondom. Viste seg at hun ikke var den eneste. Skulle jo tro at slikt var kriminelt.

Anonymkode: 0a31e...e9e

Det er vel noe som kan skje. Det er iķke kriminelt når en ikke vet. Noen sykdommer er vel unntatt smitteloven.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Luna Llena skrev:

Og snart ringer det på døra de og der står det en stor gjeng, som sier i kor, "gled deg pappa, her er vi"

Huff ja det kan skje om noen år teoretisk. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert bare ung. Bare pass deg når du blir eldre, for da har sikkert mange av damene du piler pådratt seg noen sykdommer ved hjelp av tiden som går. 

Når det gjelder graviditet, så har damer eggløsning tre dager i måneden. Så det er fare for å gjøre dem gravide i ca fem dager. Du har nok bare hatt flaks med syklusen deres. 

Anonymkode: c9970...30e

Jeg får passe på eggløsningen. Kanskje spørre damene om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

D inntrykket har jeg og menn er ikke flink til å ta med kondomer. Syns d burde vært mannens ansvar når vi må bruke prevensjon og passe på det hele tiden.

Anonymkode: 1e6df...ce9

• Liker 2
Skrevet

Puling er best uten dong, men er det vært å risikere å få sykdom på snabelen?

Ta en tur til doctoren og sjekk deg! Two & half man Charlie Sheen fikk vel aids etter å ha pult rundt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

har fortsatt ikke møtt en mann som har kondomer. det er jo så fælt. stakkars menn. de fortjener et par avkom. 

Anonymkode: 7015d...a42

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som ung mann har jeg pult over 30 damer noen flere ganger. Alltid uten kondom bortsett fra to ganger da de insisterer. Til og med kg damer har fått kuken min med sprut.

Jeg har aldri fått sykdommer eller blitt far (så jeg vet om). Har jeg hatt flaks eller.....hvem vet hvorfor. 

Noen damer og menn med erfaringer som har noe å fortelle.  

ja, fint for deg da.:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du stolt?

Anonymkode: 0e65d...b07

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får passe på eggløsningen. Kanskje spørre damene om dette. 

Ja, spør om eggløsningen! Det er skikkelig turn on😂

Anonymkode: 848ca...665

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oksemøkk og klovneri, tullebukk

Anonymkode: c6014...3d8

AnonymBruker
Skrevet

Har pult mange damer med kondom.  Er veldig mange som har prøvd å nekte meg å bruke kondom.  Jeg tar den på uansett 

Anonymkode: 86c3a...1cd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Menn driter i det. Kun én av de mennene jeg har pult som har vært opptatt av prevensjon, men han hadde blitt far som følge av et ons. Jeg vet jo selv at jeg er trygg, men mennene har ikke peiling. 

Anonymkode: 1bedd...5fc

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

har fortsatt ikke møtt en mann som har kondomer. det er jo så fælt. stakkars menn. de fortjener et par avkom. 

Anonymkode: 7015d...a42

Da møter du feil menn. Jeg ville aldri ligget med en dame uten gummi dersom det var ons.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AndersenG skrev:

Da møter du feil menn. Jeg ville aldri ligget med en dame uten gummi dersom det var ons.

Da er det nok du som skiller deg ut. Men liker at du gjør det :) 

Anonymkode: 1bedd...5fc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...