Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Ser det er en link til et forum på siden av KG. Det er et dataforum, og de reklamerer med at "her kan du få hjelp til mobil, data..osv osv" og kronen på verket: "Kjekke gutter lærer deg data" :o Er det bare meg eller virker en slik "Reklame" helt utdatert og nesten litt latterlig? :løøøøper for å lære meg litt data av en kjekk gutt:
Gjest Pjusk Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 jeg tror det er en tråd til om dette her...? Jeg er enig at det er teit, men det var da bittelitt morsomt også? Jeg antar det er humoristisk og ironisk - og den oppnådde jo at vi legger merke til den.
LilleBille Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Og her er tråden .. bare litt lenger ned i samme forum...
Gjest Embla s Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Og her er tråden .. bare litt lenger ned i samme forum... :oops: Ja der kan du se.. Hadde jeg lært data av en kjekk gutt, ville jeg nok ikke oversett den andre tråden
LilleBille Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Men hvis han var kjekk er det jo ikke sikkert du ville lært noe i det hele tatt.. eller kanskje tvert i mot eller ...
Gjest Embla s Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Vel, synes jo uansett det er godt og betryggende å vite at gutten som svarer på mine idiotiske data-spørsmål faktisk er kjekk! Hadde nok ikke vært like stor stas å få hjelp av en som ikke var kjekk akkurat.. Tenke seg til altså
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har en kjekk mann som lærer meg data. Sønnene hans kan også data(nesten for mye :o ), men de er ikke fullt så kjekke. De blir det nok etterhvert når de får vokst seg til.
LilleBille Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 .. nei for vi vil da vel virkelig ikke ha hjelp av noen som ikke er kjekke
mockinbird Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 Men hvis jeg fikk valget mellom å lære data av virkelig kjekke menn - og de ikke fullt så kjekke :-? , så vet jeg hva jeg ville ha valgt...
LilleBille Skrevet 3. juni 2005 #10 Skrevet 3. juni 2005 Men hvis jeg fikk valget mellom å lære data av virkelig kjekke menn - og de ikke fullt så kjekke :-? ' date=' så vet jeg hva jeg ville ha valgt... [/quote'] Men ville du lært like mye :klø:
Gjest sikle Skrevet 3. juni 2005 #12 Skrevet 3. juni 2005 Kan godt sende et par til meg også, og hva jeg hadde lært er uvesentlig for jeg kan det meste jeg trenger å kunne fra før - kunne bare lent meg tilbake og kosa meg
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2005 #13 Skrevet 3. juni 2005 *plystre* Har snart bachelorgrad i IT
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2005 #14 Skrevet 3. juni 2005 *plystre* Har snart bachelorgrad i IT Men er du kjekk?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2005 #15 Skrevet 3. juni 2005 Men er du kjekk? Tja, hva skal man si. Jeg har selvfølgelig tykke brilleglass, masse kviser, rutete V-genser, skjorte og sløyfe. Trenger jeg å si mer? 8)
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2005 #16 Skrevet 3. juni 2005 Vel...ja,ja. Hvis du kan dine saker så er jo det det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå