Gå til innhold

Kveling under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke dette helt. Du har latt ham ta kveletak på deg under sex fordi han ønsker det. Jeg vet jo at noen bruker kvelning fordi de selv (den som får mindre oksygen) kan få glede av det. Men da er det den som blir kvalt som ber om det. Når det er den som utfører kvelingen som ønsker det, så er det jo ikke for egen nytelse, så hvorfor overtaler han deg til dette? Logisk sett skulle han heller overtalt deg til å utføre det på ham. 

Apropos faren: Endel selvmord antas å egentlig være selvkvelning under onani som gikk galt. 

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Hulderen skrev:

Jeg skjønner ikke dette helt. Du har latt ham ta kveletak på deg under sex fordi han ønsker det. Jeg vet jo at noen bruker kvelning fordi de selv (den som får mindre oksygen) kan få glede av det. Men da er det den som blir kvalt som ber om det. Når det er den som utfører kvelingen som ønsker det, så er det jo ikke for egen nytelse, så hvorfor overtaler han deg til dette? Logisk sett skulle han heller overtalt deg til å utføre det på ham. 

Apropos faren: Endel selvmord antas å egentlig være selvkvelning under onani som gikk galt. 

Jeg har ikke spurt han hvorfor han vil ha det sånn. Han liker å holde meg fast, tror jeg, og jeg tror han liker at jeg synes ting er ubehagelig. Men på en sånn normal måte.

For meg er ikke noe av det logisk. Det er jo ikke godt å bli kvalt... 

En ting er hvertfall sikkert: Han hadde aldri latt meg gjøre det på han. Jeg får så vidt røre han i det hele tatt. Vi har veldig forskjellig "stil". 

Anonymkode: 05651...36c

Skrevet

Detter er et skummel ting å drive på med

Spess om dere er uten erfaring og ikke er 110 % trygge på hverandre.

Men mange kvinner tenner på ett godt og fast grep rund halsen 

Og for all del ingen alkohol under slike ting

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor må jeg forklare det? Jeg bor her, og sånn er da bare det. Spiller det noen rolle. 

Ja, jeg synes det spiller en rolle. Bor du gratis?

18 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, ikke som jeg vet. Han har hatt mannlig kjæreste siden videregående. Hvorfor? 

Han er homofil da og det er jo greit, men ikke at han nærmest tvinger deg til å gjøre ting du ikke ønsker å gjøre. Er du homofil eller bifil selv?

Anonymkode: d9ffe...f7b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:

Noen tenner jo på at partneren har det vondt og liker å dominere. På den måten gir det jo nytelse til den som utfører det. 

Anonymkode: fef6b...b42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes det spiller en rolle. Bor du gratis?

Han er homofil da og det er jo greit, men ikke at han nærmest tvinger deg til å gjøre ting du ikke ønsker å gjøre. Er du homofil eller bifil selv?

Anonymkode: d9ffe...f7b

Ja, jeg bor gratis. Jeg er ikke en leieboer. 

Jeg er ikke sikker faktisk. Vanskelig å forklare. Har bare vært med jenter før, men det er ikke noe viktig for meg. Hadde aldri skjedd uten deres initiativ, men det hadde det ikke med menn heller. Finnes sikkert et ord for det jeg er. Tror jeg er "mest" homofil, har aldri vært så glad i noen som jeg er i han.

AnonymBruker
Skrevet

Du bor sammen med han og kjæresten, gjør du ikke? 

Anonymkode: f0d24...9a3

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du er nødt til å komme deg vekk fra denne bosituasjonen og aldri la han gjøre dette på deg igjen. Han nyter tydeligvis å dominere deg og ha kontroll, og nyter å se deg lide. Kom deg vekk fra denne psykopaten! Det er virkelig ikke normalt og du kan dø av det. Flere har dødd av kvelningsleken i sengen. Livsfarlig er det,  og ingen vet hva de gjør for folk reagerer forskjellig. Vær så snill å komme deg vekk ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Du er nødt til å komme deg vekk fra denne bosituasjonen og aldri la han gjøre dette på deg igjen. Han nyter tydeligvis å dominere deg og ha kontroll, og nyter å se deg lide. Kom deg vekk fra denne psykopaten! Det er virkelig ikke normalt og du kan dø av det. Flere har dødd av kvelningsleken i sengen. Livsfarlig er det,  og ingen vet hva de gjør for folk reagerer forskjellig. Vær så snill å komme deg vekk ❤️ 

Jeg kan ikke flytte sånn som ting er nå, men jeg skal stå opp i mot han. Jeg snakket med han i går og sa at det var uaktuelt, og jeg sa at jeg ikke kom til å gi meg på det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke flytte sånn som ting er nå, men jeg skal stå opp i mot han. Jeg snakket med han i går og sa at det var uaktuelt, og jeg sa at jeg ikke kom til å gi meg på det.

Det er ingen trygge måter å kvele noen på. Det kan være dødelig for deg om han får fortsette.

At du tror du ikke kan flytte, og reelle muligheter i en situasjon som du er i nå er to forskjellige ting. De aller fleste kjenner noen som er villig til å hjelpe andre ut av en livstruende situasjon. Familie, venner, bekjente, politi, krisesenter, arbeidsgivere, kolegaer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sparkling_Pink skrev:

Det er ingen trygge måter å kvele noen på. Det kan være dødelig for deg om han får fortsette.

At du tror du ikke kan flytte, og reelle muligheter i en situasjon som du er i nå er to forskjellige ting. De aller fleste kjenner noen som er villig til å hjelpe andre ut av en livstruende situasjon. Familie, venner, bekjente, politi, krisesenter, arbeidsgivere, kolegaer.

Jeg er ikke i en livstruende situasjon. Jeg vil jo bo her. Han er en helt vanlig person. Han kommer jo ikke til å gjøre det igjen. Jeg har sagt til han at han ikke får det. 

Når det gjelder venner så har jeg ingen, bortsett fra broren og familien til han andre vi bor med. Jeg har selvsagt familie, men ikke mange og ingen som kan, vil eller som jeg ønsker hjelp fra. De har nok med seg selv. Det har jo ikke skjedd noe som gjør at politiet, eller krisesenter, skal kontaktes. Hva skal politiet gjøre? Jeg kunne heller aldri ha utlevert han på noen måte. Arbeidsgiver eller kollega har jeg heller ikke.

Skrevet

Hva sa han om dette når du fortalte han at det ikke skjer igjen?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, nomore82 skrev:

Hva sa han om dette når du fortalte han at det ikke skjer igjen?

Han sa at han ikke gjør det hvis jeg ikke vil. Det var ikke noen lang prat. Han ble jo irritert, som jeg trodde. Ikke fordi jeg sa at han ikke får gjøre det, men fordi han synes at jeg overtenker og klager på han. Han skjønner jo ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig utmattet nå kjenner jeg. Vet snart ikke opp ned på noe som helst. Rådene og meningene her inne har jo vært helt enstemmige i de trådene jeg har laget. Jeg er takknemlige for dem, men det har vært utrolig vondt også. Det har vært vondt å lese vonde kommentarer mot han, og vondt å innse at han ikke er snill mot meg. Jeg tror ikke noen, verken han eller noen her skjønner hvor glad jeg er i han. Han andre vi bor sammen med sier andre ting enn det som har blitt nevnt her på KG, og jeg føler at han synes at alt er min skyld, og at jeg er kravstor. Da skjønner han ikke at alt jeg ønsker er å få en klem av og til, og ikke bli dyttet bort så fort han er ferdig. Føler meg helt knust og forvirret.

Har dratt hjemmefra i kveld, og drar til legen for å få ny psykolog i morgen.

Orker ikke dette livet mer, eller mennesker, og vil bare flytte langt ut i skogen sammen med en hund. Hundene jeg har hatt er de eneste som noen gang har vært glad i meg, føler jeg.

TS.

• Liker 1
Gjest spinjitzu
Skrevet

Kjære deg, vær så snill å dra! Bra du ikke er hjemme nå i natt, men ikke dra tilbake dit. Dra til et krisesenter? Du kan ikke ha det sånn! Jeg håper du har en fin fastlege som vil hjelpe deg.

Sender deg gode tanker og en god klem ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med alt, ts. Husk at du er verdifull❤️

Anonymkode: 0ab45...954

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med alt, ts. Husk at du er verdifull❤️

Anonymkode: 0ab45...954

8 minutter siden, spinjitzu skrev:

Kjære deg, vær så snill å dra! Bra du ikke er hjemme nå i natt, men ikke dra tilbake dit. Dra til et krisesenter? Du kan ikke ha det sånn! Jeg håper du har en fin fastlege som vil hjelpe deg.

Sender deg gode tanker og en god klem ❤️

Tusen takk ❤️ 

Jeg har funnet meg en plass å være i kveld. Jeg har det bra og trygt her.

Jeg vet ikke helt hvordan dette med krisesenter funker. Trodde det egentlig var for barn og kvinner? Jeg er jo mann. Men kjenner at jeg ikke orker det, på en måte, orker ikke å forklare og vil bare ligge her nå. Vil ikke forhaste noe, og vet ikke om min situasjon er relevant for sånt. 

• Liker 1
Gjest spinjitzu
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk ❤️ 

Jeg har funnet meg en plass å være i kveld. Jeg har det bra og trygt her.

Jeg vet ikke helt hvordan dette med krisesenter funker. Trodde det egentlig var for barn og kvinner? Jeg er jo mann. Men kjenner at jeg ikke orker det, på en måte, orker ikke å forklare og vil bare ligge her nå. Vil ikke forhaste noe, og vet ikke om min situasjon er relevant for sånt. 

Jeg fant et krisesenter for menn nå når jeg googlet, og de har et døgnåpent nummer 

22 48 03 80

Kanskje du kan ringe og i hvert fall snakke med dem. Jeg vet jo ikke hvor du bor, men de kan helt sikkert gi deg råd uansett.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, spinjitzu skrev:

Jeg fant et krisesenter for menn nå når jeg googlet, og de har et døgnåpent nummer 

22 48 03 80

Kanskje du kan ringe og i hvert fall snakke med dem. Jeg vet jo ikke hvor du bor, men de kan helt sikkert gi deg råd uansett.

Tusen takk! Ja, det er sikkert godt å få snakket med noen hvert fall. Jeg skal prøve det.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2020 den 14.39, AnonymBruker skrev:

TS her,

Ikke at det har noen betydning, men jeg er mann. Vi er ikke kjærester, men vi bor sammen. Vanskelig å forklare. Han er spesiell når vi har sex, men han er ikke en dårlig person. Som noen sier over så liker han å undertrykke meg, men jeg bryr meg ikke så mye om det under sex. Han er ikke voldelig og tvinger meg ikke, men han presser meg psykisk. Han liker å gjøre meg vondt, men det er ikke snakk om heftige ting. Han tar nei for et nei, det er bare jeg som ikke klarer å si nei. Det er ikke hans skyld. 

Jeg har søkt det opp på nett og der står det at det er vanlig å kvele under sex, men også at det er farlig hvis man ikke vet hva man gjør. Han har vist meg videoer av at folk blir kvalt til man mister bevisstheten, og han sier at det handler om teknikk. Jeg vil likevel ikke sjanse på at det er trygt og kommer til å nekte fremover.

Er dere homser eller 

Anonymkode: 0929b...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...