Gå til innhold

Bekymret for min bror og selvmord

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bror er 45 år. Bor alene, enslig og barnløs og vi søsken og foreldre bor milevis unna. Han har en god jobb og venner. Men jeg har sett at han tok "hexal" (antidepressiva og mot panikkanfall )sist jeg var hos han. Han ble sint når jeg spurte hvorfor og ville ikke prate om det. Jeg er redd han er typen til å ta selvmord i.o.m at han er såppas mye alene og nå når jeg vet han sliter med psyken. Er så redd...Men han vil ikke prate med meg om det...Hva hadde dere gjort?

Hilsen jente 27

Anonymkode: 71d9f...975

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han homofil?

Anonymkode: c7dca...68e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han homofil?

Anonymkode: c7dca...68e

Hva har det med saken å gjøre?? 

Anonymkode: 4970b...e62

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?? 

Anonymkode: 4970b...e62

Det kan ha mye med saken å gjøre, og ikke noe med saken å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ringe han hver dag, få han til å føle seg mindre ensom, snakke om vanlige hverdagsting, nå har du tatt ned julegardinene, spørre om han trenger noe på januarsalg, la han føle at han er verdsatt og ikke glemt. Invitere på besøk, reise på besøk. Foreslå flytting ikke si det er fordi du syns synd på han men fordi det ville vært så koselig om dere var mer samlet og dine barn kunne ha mer kontakt med onkel osv

Anonymkode: 7956f...90e

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min bror er 45 år. Bor alene, enslig og barnløs og vi søsken og foreldre bor milevis unna. Han har en god jobb og venner. Men jeg har sett at han tok "hexal" (antidepressiva og mot panikkanfall )sist jeg var hos han. Han ble sint når jeg spurte hvorfor og ville ikke prate om det. Jeg er redd han er typen til å ta selvmord i.o.m at han er såppas mye alene og nå når jeg vet han sliter med psyken. Er så redd...Men han vil ikke prate med meg om det...Hva hadde dere gjort?

Hilsen jente 27

Anonymkode: 71d9f...975

Er han lei livet da? Det er mange som sliter med psyken som ikke ønsker å dø. Heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringe han hver dag, få han til å føle seg mindre ensom, snakke om vanlige hverdagsting, nå har du tatt ned julegardinene, spørre om han trenger noe på januarsalg, la han føle at han er verdsatt og ikke glemt. Invitere på besøk, reise på besøk. Foreslå flytting ikke si det er fordi du syns synd på han men fordi det ville vært så koselig om dere var mer samlet og dine barn kunne ha mer kontakt med onkel osv

Anonymkode: 7956f...90e

Det der hørtes slitsomt ut. Man trenger ikke å være ensom selv om man er enslig. 

Anonymkode: 1fd30...26a

AnonymBruker
Skrevet

Her trekker du vel litt drøyt forhastede slutninger. Mange mennesker tar antidepressiva uten at det er noen fare med dem. Hørtes ut som om det å være singel og barnløs er fryktelig, men det trenger det ikke være. Det er slett ikke sikkert at det er det som er årsaken til depresjonen. 

Anonymkode: bad7a...936

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...