Maestro Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hei! Jeg er ei frøken på 178 cm. Og er vandt med å være enn 60/65 kg. Men pga medisiner (først suprexa, så seroquel), så har jeg gått opp til 91 kg. Og det trives jeg ikke med ☹️ Har vurdert sykling og løping, da jeg ikke er så glad i treningssenter, ikke har jeg råd til det heller. Er det mulig og gå ned i vekt på disse medisinene? Og hva trening gir besg effekt? Jeg spiser vanlig mat ellers. Og drikker sukkerfri saft og brus. Spiser 2 ganger til dagen. På forhånd takk. 😌
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Maestro skrev: Hei! Jeg er ei frøken på 178 cm. Og er vandt med å være enn 60/65 kg. Men pga medisiner (først suprexa, så seroquel), så har jeg gått opp til 91 kg. Og det trives jeg ikke med ☹️ Har vurdert sykling og løping, da jeg ikke er så glad i treningssenter, ikke har jeg råd til det heller. Er det mulig og gå ned i vekt på disse medisinene? Og hva trening gir besg effekt? Jeg spiser vanlig mat ellers. Og drikker sukkerfri saft og brus. Spiser 2 ganger til dagen. På forhånd takk. 😌 2 måltid om dagen er for lite, da får du ikke igang forbrenningen. Spis frokost for å sette igang forbrenningen. Spis 4 måltider om dagen, få i deg nok næring og spis til faste tider. Gå turer, gjerne raske turer. Det er svært effektivt Anonymkode: 1bb44...d85 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Det er veldig vanlig med vektoppgang ved medisiner mot psykiske lidelser. Det er nok også mye vann i kroppen. Kanskje du skulle fått noe vanndrivende? Dette må du snakke med legen din om Anonymkode: 1bb44...d85 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Forbrenningen din er igang hele døgnet. Stopper den, er du død. Det er økt sult som har ført til vektoppgang. I tillegg til ett roligere liv kanskje? Last ned en kaloriteller app, logg all mat, finn "feilen" i kosten, og gå tur! Power walk er billig, og fungerer bra. Men det er kalori inn og ut som teller Anonymkode: 6763e...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Zyprexa og seroquel påvirker matlysten, ikke forbrenningen. Så i teorien er det mulig å gå ned i vekt på disse medikamentene. Så lenge energiforbruket er høyere enn energiinntaket så vil du gå ned i vekt. Anonymkode: e1406...a04 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå