prt90 Skrevet 2. januar 2020 #41 Skrevet 2. januar 2020 På 31.12.2019 den 15.23, AnonymBruker skrev: Hvor mange biler har dere i husstanden? Har dere behov for begge? Tenker dere gå over til å bruke kollegtiv transport mer for så å selge en bil evt bilene? Anonymkode: 2f7ff...d30 Har ingen biler i husstanden. Hadde 2 biler før vi flyttet til byen. Kunne ikke falt oss inn å kjøpe bil igjen, vi sparer flere hundre tusen i året på å ikke ha biler.
DarKnight Skrevet 5. januar 2020 #42 Skrevet 5. januar 2020 On 12/31/2019 at 3:23 PM, AnonymBruker said: Hvor mange biler har dere i husstanden? Har dere behov for begge? Tenker dere gå over til å bruke kollegtiv transport mer for så å selge en bil evt bilene? Anonymkode: 2f7ff...d30 Null. Har tidligere hatt både en og to biler, vi er to i husstanden. Vi har hatt bil etter behov. Her vi bor nå har vi ikke behov for å eie egen bil.
Nerine_ Skrevet 5. januar 2020 #43 Skrevet 5. januar 2020 To, trenger begge. Bor et sted der kollektivtransport ikke eksisterer.
Loppa123 Skrevet 5. januar 2020 #44 Skrevet 5. januar 2020 Vi har to biler og hadde hatt det vanskelig uten. Bor utenfor byen og vanskelig med kollektiv transport til og fra jobb. Det samme når barna går på aktiviteter. Måtte valgt bort mye ved kun å ha en. Vi har en nyere hybrid bil og en litt rimligere ekstra bil:-)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #45 Skrevet 5. januar 2020 Vi har to biler og trenger det med små barn og en mann som jobber odde tider. Anonymkode: 57638...a8e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #46 Skrevet 5. januar 2020 Kjøpte bil i høst etter at atb (buss i trondheim) la om rutene og det ikke lenger er direkterute til byen. Tar 11min å kjøre, 1t 20min med buss...helt tullete. Kjøpte en stor diesel familiebil med firhjulstrekk, 2 barn og pinglete sjåfør. Mannen er sykmeldt men mulig det blir en liten bil i fremtiden. Anonymkode: f7c15...bbd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #47 Skrevet 5. januar 2020 2 biler (diesel), behov for begge. Jeg pendler over en time hver vei til jobb, hadde blitt 2 timer uten bil. Hadde vi flyttet langs toglinjen hadde det muligens fungert, men hadde blitt lange dager siden toget ikke passer med arbeidstidene. Mannen kjører en del på jobb, og går beredskapsvakter. Vanskelig med elbil nå pga rekkevidde og lading. Hvis/når jeg bytter jobb bytter vi antageligvis til en El-bil. Var med i et bilkollektiv i perioder som student, fungerte bra da siden jeg bodde så sentralt. Anonymkode: 005d8...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå